صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۵:۴۶
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 21
کد خبر: ۲۱۹۵۵۸

فردا، آلوده‌ترین روز در کلان شهر تهران

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: شرایط آلودگی و تشدید آلاینده‌های جوی ادامه دارد و فردا آلوده‌ترین روز کلان شهر تهران است.

به گزارش راهبرد معاصر، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جوی آرام مستقر است و تنها بعد از ظهر در برخی نقاط استان هرمزگان و جزایر واقع در تنگه هرمز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

به گفته وی با گذر امواج‌ تراز میانی جو، جمعه در برخی نقاط شمال غرب، غرب و جنوب غرب استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و از اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

 

او می‌گوید: شنبه گستره بارش مناطقی از شمال فارس و جنوب اصفهان را نیز در بر خواهد گرفت. در این روز در مرکز شرق و شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال شرق خوزستان، شرق لرستان، شمال کهگیلویه و بویراحمد و نیمه غربی چهارمحال و بختیاری بارش شدت خواهد داشت.

 

وی افزود: یکشنبه در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی دامنه البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش و وزش باد رخ می‌دهد. دوشنبه در شرق سواحل دریای خزر و همچنین در برخی نقاط شمال شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد قابل توجه است.

 

ضیائیان اظهار کرد: از فردا تا یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل وزش باد جنوبی همراه با افزایش دما و از روز دوشنبه روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روند آلودگی هوا در کلان شهر‌ها به ویژه تهران همچنان ادامه دارد به طوری که فردا در تهران آلوده‌ترین روز خواهد بود./ باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما