صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۰۲ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 23
کد خبر: ۲۱۹۷۷۸

سرقت خودرو با لباس مبدل زنانه

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: مردی که با پوشیدن لباس مبدل زنانه در همدان اقدام به سرقت خودرو می‌کرد در حین سرقت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ"هادی نجفی صالح " روز شنبه در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته ماموران کلانتری ۱۴ حین گشت زنی در نزدیکی یکی از میادین شهر همدان متوجه حضور یک خانم داخل یک دستگاه خودرو سواری و در حال استارت زدن می‌شوند.

وی افزود: با توجه به ساعت خلوتی معابر، ماموران برای بررسی موضوع و کمک به راننده، به این وسیله نقلیه نزدیک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: سرنشین این خودرو با مشاهده ماموران قصد فرار داشت که ماموران متوجه می‌شوند این فرد با پوشیدن لباس زنانه قصد سرقت خودرو را دارد.

سرهنگ نجفی ادامه داد: متهم پیش از فرار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی از رانندگان خواست با پرهیز از پارک خودرو در معابر کم تردد و تاریک، با استفاده از پارکینگ‌های شبانه روزی از بروز این قبیل سرقت‌ها جلوگیری و یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.
کشف ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق

جانشین انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت زنی و کنترل مسیر‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون کانتینر بر مشکوک می‌شوند.

سردار رضا زارعی افزود: این کامیون متوقف و در بازرسی از آن، فراورده نفتی از نوع گازوئیل به میزان ۳۸ هزار لیتر و ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی علاوه بر توقیف خودروی متهم، یک نفر را دستگیر کردند که پرونده او در مراجع قضایی رسیدگی می‌شود. / ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: