صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۳۷
  • چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲
  • Wednesday 27 December 2023
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۰۶ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 27
کد خبر: ۲۲۰۵۸۵

حزب‌الله: برای هر مرحله از نبرد با دشمن صهیونیستی برنامه‌های خاصی داریم

یکی از نمایندگان حزب‌الله با اشاره به اینکه هرگونه جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن غیرنظامیان، با پاسخ سریع و قاطع مقاومت مواجه خواهد شد تاکید کرد، ما برای هرمرحله از نبرد با دشمن برنامه داریم و در هر رویارویی از سلاح‌های خاص استفاده می‌کنیم.

به گزارش راهبرد معاصر، «حسن فضل‌الله» از نمایندگان ارشد فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در سخنانی درباره روند نبرد با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که برای هر مرحله از این نبرد برنامه‌هایی آماده کرده‌ایم و در هر تقابل از سلاح‌های مخصوص استفاده می‌کنیم و این چیزی است که دشمن به خوبی در میدان متوجه آن شده است.

 

فضل‌الله در ادامه گفت، مقاومت اسلامی امروز معادلات جدیدی را در زمینه حمایت از ملت خود تثبیت کرده است. دشمن باید بداند که هدف قرار دادن غیرنظامیان، با پاسخ سریع و قاطع مقاومت مواجه خواهد شد و اگر صهیونیست‌ها تحت حمایت آمریکا از سلاح‌های هوایی زیادی برخوردارند، ما اراده و عزم و تصمیمی داریم که هر روز آن را به نمایش می‌گذاریم.

 

وی افزود، دشمن باید بداند که در هر تقابلی، با معادله میدانی مقاومت مواجه خواهد شد و این موضوعی است که هرروز ثابت می‌شود. امروز روستاهای مرزی لبنان بهای دفاع از کشور و حمایت از غزه را می‌پردازند و این یک وظیفه و تکلیف است که ما به آن عمل می‌کنیم. ما اطمینان داریم که این درست‌ترین راه برای حمایت از لبنان و مردممان است؛ زیرا اگر دشمن اهداف خود را در غزه محقق سازد، پیامدهای آن بر لبنان نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.

 

این نماینده حزب‌الله تصریح کرد، زمانی که مقاومت لبنان وارد این نبرد ضد دشمن صهیونیستی شد، علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، توطئه رژیم اشغالگر علیه مردم لبنان را نیز خنثی کرد. دشمن با این توهم که ما در آمادگی کامل نیستیم می‌خواست ما را غافلگیر کند اما از همان روزهای اول که حزب‌الله عملیات‌های خود را آغاز کرد و به تجاوزات رژیم اشغالگر پاسخ داد، این رژیم متوجه شد که مقاومت در آمادگی کامل است و در میدان حضور دارد و بنابراین نمی‌تواند ما را غافلگیر کند./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: