صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۱ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 01
کد خبر: ۲۲۱۳۷۰

«دشمن طبقه کارگر» لقب جدید نیکی هیلی

تیم تبلیغاتی ترامپ نام مستعار جدیدی را برای نیکی هیلی انتخاب و او را «مادر مالیاتی» و «دشمن طبقه کارگر» خطاب کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر، تیم ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، نام مستعار جدیدی را برای نیکی هیلی، نامزد سابق جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا انتخاب و او را «مادر مالیاتی» و «دشمن طبقه کارگر» خطاب کرده است.

 

براساس گزارش فاکس نیوز، استفان چونگ، سخنگوی ترامپ در نامه‌ای با عنوان «بوسه مرگ: مالیات‌های جدید نیکی هیلی» از رقیب جمهوری‌خواه ترامپ به دلیل داشتن «سوابق نگران‌کننده» در رأی‌گیری درباره مالیات انتقاد کرد.

 

در این بیانیه آمده است: در نهایت حقیقت در مورد کارنامه نگران کننده نیکی هیلی آشکار شد که نشان دهنده بیزاری کامل او از طبقه کارگر و تمایل او برای تسلیم شدن در برابر انگل‌های لابیست (لابیست کسی است که بطور داوطلبانه و یا از طریق پرداخت پول، مجلس قانونگذاری و نیز افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.) است. او پس از اینکه به رای دهندگان قول داد که هرگز این کار را نخواهد کرد، برای افزایش ۶۰ درصدی مالیات ایالتی بر گاز در کارولینای جنوبی فشار آورد.

 

چونگ افزود: او همچنین به افزایش غیرمنطقی ۲۰ درصدی مالیات بر فروش دولتی رأی داد و او را به دشمن طبقه کارگر و متحد دوستان لابیستی تبدیل کرد که از از سیاستمداران تأثیرپذیری که به دنبال تأیید آن‌ها هستند، سوء استفاده می‌کنند.

 

علیرغم اینکه هیلی به عنوان سفیر آمریکا طی دوره ریاست جمهوری ترامپ در سازمان ملل و تحت نظارت او فعالیت می‌کرد، هیلی و ترامپ اغلب در مسیر مبارزات انتخاباتی با هم اختلاف دارند و دائما یکدیگر را زیر سوال می‌برند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما