صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 13
کد خبر: ۲۲۱۵۳

جدول برنامه و نتایج بازی‌های والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۹

رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ از امروز (جمعه) ۲۲ شهریور ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر ، بیستمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از امروز (جمعه) ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ با حضور ۱۶ تیم به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که در پایان، ۸ تیم برتر این مسابقات می‌توانند جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک دی ماه به میزبانی چین را دریافت کنند.

 

*برای رده‌های ۱ - ۸
طبق برنامه مسابقات دو تیم برتر (اول و دوم) هر گروه به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا می‌کنند تا قهرمان مسابقات مشخص شود. در ادامه طبق جدول مسابقات، تیم‌های اول و دوم گروه A با تیم‌های اول و دوم گروه C در گروه E دور دوم و تیم‌های اول و دوم گروه‌ B به همراه تیم‌های اول و دوم گروه‌ D در گروه F دور دوم هم گروه می‌شوند.

 

*برای رده‌های ۹ - ۱۶
طبق برنامه مسابقات دو تیم آخر (سوم و چهارم) هر گروه به جدول بازنده‌ها می‌روند تا در رده‌های نهم تا شانزدهم قرار بگیرند. در ادامه طبق جدول مسابقات، تیم‌های سوم و چهارم گروه‌ A با تیم‌های سوم و چهارم گروه C در گروه G دور دوم و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌ B با تیم‌های سوم و چهارم گروه D در گروه H دور دوم هم گروه می‌شوند.

برنامه کامل بازی‌های دور گروهی این مسابقات به شرح زیر است: (بازی‌ها در سالن‌های ۱۲ هزار نفری آزادی و ۳ هزار نفری فدراسیون والیبال برگزار می‌شود)

 


نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: