صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۴۷
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۲ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 02
کد خبر: ۲۲۱۶۲۹

اعلام آمادگی مدیریت بحران برای آموزش شهروندان تهرانی

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از شهروندان تهرانی خواست کوله‌های امدادی را جدی بگیرند و نقاط ایمن منزل و محله خود را بشناسند.

به گزارش راهبرد معاصر، علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در کارگروه تخصصی پشتیبانی و مدیریت منابع ستاد مدیریت بحران تهران گفت: حدود ۲۴۰ هزار شهروند تهرانی آموزش‌های امدادی را فرا گرفتند که با عدد ۲ میلیون نفری که در نظرگرفته شده است، فاصله دارد.

 

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: اگر در هر خانواده یک شهروند آموزش‌های امدادی را فراگرفته باشد به عدد حدود دو میلیون نفر که هدف گذاری شده است، می‌رسیم.

 

علی نصیری گفت: با تفاهمنامه‌ای که در شورای اسلامی شهر تهران به امضا رسید، آموزش‌های امدادی در شهر تهران سرعت می‌گیرد.

 

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از مردم خواست کوله‌های امدادی را جدی بگیرند و نقاط ایمن منزل و محله خود را بشناسند.

 

علی نصیری گفت: در وبگاه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به نشانی tdmmo.tehran.ir، نقشه‌های تخلیه اضطراری و نقاط ایمن محلات و آموزش‌های رایگان امدادی وجود دارد.

 

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین گفت: در هر محله اگر یک جمع حدود ۳۰ نفره خواهان یادگیری آموزش‌های امدادی باشند، مدیریت بحران مربی می‌فرستد./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما