صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۱۲ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 02
کد خبر: ۲۲۱۶۳۰

عکس| پیام تبریک عجیب یک استقلالی با لگد به سرپرست پرسپولیس!

ملی‌پوش اسبق استقلال با انتشار یک عکس بحث‌برانگیز قهرمانی این تیم در نیم‌فصل اول را تبریک گفت و البته به یک پرسپولیسی هم کنایه زد.

به گزارش راهبرد معاصر، استقلال قهرمان نیم‌فصل اول شد یا بهتر است بگوییم دور رفت لیگ بیست‌وسوم را با صدرنشینی به پایان رساند. در همین راستا رضا حسن‌زاده ملی‌پوش دهه‌های ۶۰ و ۷۰ استقلال که با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ آزادگان و البته جام باشگاه‌های آسیا را هم دارد، با انتشار یک عکس خاص قهرمانی نیم‌فصل را به استقلالی‌ها و جواد نکونام تبریک گفت.

 

این عکس مربوط به دربی فینال جام حذفی در تیر ماه سال ۱۳۷۸ است که با برتری ۲ بر یک پرسپولیس خاتمه یافت و صحنه درگیری حسن‌زاده با افشین پیروانی سرپرست کنونی پرسپولیس بر سر توپ را نشان می‌دهد که در زمان خودش به یکی از عکس‌های خاص ورزشی تبدیل شد. البته حسن‌زاده در این صحنه عمدی در کار نداشت و خوشبختانه افشین پیروانی هم مصدوم نشد. اتفاقا گل پیروزی‌بخش پرسپولیس در دربی مذکور توسط خود پیروانی به ثمر رسید.

 

حالا این‌که مدافع ملی‌پوش اسبق استقلال چنین عکسی را برای تبریک انتخاب کرده نشان می‌دهد که کری میان پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد./ خبرورزشی

 

نظر شما