صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۲۸
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 15
کد خبر: ۲۲۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سکه وارد کانال ۳ میلیون تومان شد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز از پی ریزش قیمت دلار در بازارهای داخلی با کاهشی قابل توجه به کانال سه میلیون تومان ورود کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار با کاهشی نزدیک به ۵۰ هزار تومان به قیمت ۳ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان فروخته می شود.

 

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهشی آشکار به قیمت ۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان قیمت خورد.

 

هر نیم سکه در کف کانال دو میلیون تومان به نرخ ۲ میلیون و ۴۸ هزار تومان و هر ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۲۵۹ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

 

سکه گرمی ۸۵۹ هزار تومان در بازار فروخته می شود. قیمت هر گرم طلا در بازار نیز ۴۰۴ هزار و ۷۰۰ تومان است. این قیمت کاهشی در حدود هزار تومان را نسبت به ابتدای روز تجربه کرده است. بازار جهانی طلا امروز تعطیل است.سکه وارد کانال ۳ میلیون تومان شد.

 

منبع: خبرآنلاین

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
خخخخخخخخخ.متاسفم برای اونایی که رفتند دلار ۲۰هزار تومان و سکه ی ۵میلیون ۷۰۰هزار تومان و طلا گرمی ۵۵۰هزار تومان خریدند به امید اینکه سود ببرند.جناب محمد ولی رئیس اتحادیه طلا در ایران داره اونا را بازی میده و قیمت طلا را بین ۴۰۰الی ۴۱۳ هزار تومان به مدت حداقل ۶ماه دیگه قفل کرده و از این رنجی که عرض کردم نه پایین تر میره و نه بالاتر.هرچند قیمت طلای جهانی به ۲۰۰۰دلار در هر اونس هم افزایش یابد.قیمت دلار را هم جناب همتی از ۱۱ هزار تومان پایین تر نخواهد آورد و از ۱۱۵۰۰تومان هم بیشتر نخواهد کرد.هر چند قیمت اجناس داره روز به روز صعود میکنه ولی قیمت طلا و دلار در همان رنج هایی خواهد ماند که عرض کردم.به قسمتهایی چند ماه گذشته تاکنون دقت کنید تا به پیشگویی بنده پی ببرید.