صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 23
کد خبر: ۲۲۴۹۲۱

قلعه‌نویی: امیدواریم محرمی مشکل خاصی نداشته باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: قبل از هر چیزی برای مصدومیت صادق محرمی ناراحت شدیم و امیدواریم مشکل خاصی نداشته باشد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر قلعه‌نویی پس از برتری 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: قبل از هر چیزی برای مصدومیت صادق محرمی ناراحت شدیم و امیدواریم مشکل خاصی نداشته باشد. باید تا فردا صبر کنیم و نتیجه تیم پزشکی را ببینیم. همانطور که مهدی طارمی گفت باید تشکر ویژه از حضور تماشاگران و رسانه‌ها داشته باشیم. هواداران در ایران و خارج از ایران انرژی مثبت فرستادند و جای تشکر دارد. برای چند روز گذشته خوشحالم چون همکاران و مربیان ما به همراه کارشناسان عزیز به من پیام‌هایی دادند و خوشحالم انسان‌های بزرگی در ایران هستند که هم راهنمایی کردند و هم با تماس گرفتن‌شان قوت قلب دادند. برای من موضوع بزرگی بود که کارشناسان ما که جزو بزرگان فوتبال ایران هستند نقطه‌نظرات‌شان را گفتند. البته اجازه بدهید اسم‌شان را نیاورم.

 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: امروز بازی خوبی بود و بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و همه لذت بردند. به امارات تبریک می‌گویم، آنها فوتبال خوبی انجام دادند. در بازی امروز دیگر خیلی بدشانس بودیم و به خاطر 5 سانتیمتر گل علی قلی‌زاده آفساید گرفته شد. در مجموع، از فردا باید به فکر بازی بعدی باشیم. باید این مرحله را رها کنیم و به فکر مرحله حذفی باشیم. امیدواریم بازی‌های باکیفیت‌تری را به نسبت سه دیدار اخیر داشته باشیم.

 قلعه‌نویی درباره اینکه در صورت صعود ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا احتمالاً باید با یکی از تیم‌های ژاپن، کره جنوبی یا عراق دیدار کنند، گفت: اجازه دهید به بازی آینده فکر کنیم چون به بازی‌های مرحله بعد فکر کنیم، ممکن است روی عملکردمان تأثیر داشته باشد. باید مثل دیدار با امارات با قدرت و نهایت تفکر و آرامش بتوانیم به مراحل بالاتر برسیم./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما