صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۲۹
  • سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
  • Tuesday 30 January 2024
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 30
کد خبر: ۲۲۶۰۴۹

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از بازی با سوریه

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار فرداشب با سوریه با چالش‌های جالبی بین بازیکنان و مربیان همراه بود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ فرداشب در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به سوریه می‌رود.

بر این اساس، آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با سوریه از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در کمپ الریان آغاز شد.

اهیمت دیدار فردا با سوریه سبب شده بود تمرین امشب تیم ملی، مهمانان ویژه‌ای داشته باشد و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه علی صالح‌آبادی سفیر ایران در قطر با حضور در کمپ الریان، تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا و برای ملی‌پوشان در بازی فردا آرزوی موفقیت کردند.

پیش از آغاز تمرین امشب، چالش جالبی بین کادر فنی تیم ملی صورت گرفت و حمید مطهری، آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی به چالش ضربه زدن از راه دور به تیر افقی پرداختند و کری‌خوانی شدیدی بین آنها در جریان بود. علاوه بر این امیر قلعه‌نویی، حمید مطهری، مهدی محمدنبی و سردار آزمون هم در حاشیه تمرین، چالش زدن ضربات توپ روی خط دروازه را انجام دادند تا تمرین امشب شادابی و کری‌خوانی خاصی داشته باشد. نکته جالب این چالش، حضور سرپرست تیم ملی بود که به یاد جوانی پس از روپایی زدن در این چالش با مربیان و بازیکنان تیم ملی شرکت کرد.

تنها غایب تمرین امشب سیدمجید حسینی بود که به دلیل مصدومیت در تمرین حضور نداشت. قلعه‌نویی هم در جریان این تمرین در گفت‌وگو علیرضا شهاب فیزیوتراپیست تیم ملی در جریان آخرین وضعیت مصدومیت و آمادگی بازیکنان قرار گرفت./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: