صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۳۷
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 06
کد خبر: ۲۲۷۰۸۱

بازداشت گسترده فلسطینی‌ها در کرانه باختری

اشغالگران صهیونیست مانند روزهای گذشته به بخش‌های مختلف کرانه باختری یورش برده و تعدادی از شهروندان فلسطینی را بی دلیل بازداشت کردند.

به گزارش راهبرد معاصر، منطقه الیامون واقع در غرب شهر جنین بامداد امروز شاهد حمله این نظامیان اشغالگر بود.

 

هلال احمر فلسطین اعلام کرد در جریان حمله و تیراندازی نظامیان صهیونیست به ساکنان منطقه قفین واقع در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخم شده است.

 

نظامیان اشغالگر همچنین به اریحا واقع در شرق کرانه باختری و اردوگاه‌های عین السلطان و عقبه جبر حمله کرده و تعدادی از شهروندان فلسطینی را بدون دلیل بازداشت کردند.

 

منطقه‌های حجه و کفرقدوم واقع در شرق قلقیلیه نیز شاهد یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست طی بامداد امروز بوده است.

 

این عناصر صهیونیست به منطقه النصاریه واقع در نابلس در شمال کرانه باختری نیز حمله کردند. اشغالگران در حمله به روستای رمانه در غرب شهر جنین به خانه‌های شهروندان فلسطینی یورش برده و آن‌ها را تفتیش کردند.

 

این در حالی است که باشگاه اسیران فلسطینی روز گذشته اعلام کرد که نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت ۲۸ شهروند فلسطینی از جمله یک بانوی فلسطینی را در منطقه‌های مختلف کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

 

بر اساس اعلام این موسسه فلسطینی شمار فلسطینیانی که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون بازداشت شده‌اند به ۶۵۴۰ نفر افزایش یافته است./ مهر

نظر شما