صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۲:۲۹
  • پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Thursday 16 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 11
کد خبر: ۲۲۷۸۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن شوق انگیز و وصف ناشدنی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای بمناسبت فرارسیدن 22 بهمن تاکید کرد: حضور گسترده آحاد مختلف ملت اعم از زن و مرد، پیر و جوان و در صفوفی فشرده همراه با گام‌هایی استوار در سراسر میهن اسلامی و در تمامی شهرها و اغلب روستاهای کشور، صحنه‌های شوق انگیز و وصف ناشدنی را رقم زد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی و وحدت بخش در آوردگاه یوم الله 22 بهمن 1402 در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت بزرگ ایران

برای حضور حماسی و وحدت بخش در آوردگاه یوم الله 22 بهمن

ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی و در جشن بزرگ ملی و مطلع فرا رسیدن ماه شعبان المعظم که محفوف به رحمت و رضوان الهی است جلوه‌های درخشانی از عنایات حق را متجلی و عزم راسخ همراه با بصیرت و وفاداری انقلابی خود را به نمایش گذاشت.

 

حضور گسترده آحاد مختلف ملت اعم از زن و مرد، پیر و جوان و در صفوفی فشرده همراه با گام‌هایی استوار در سراسر میهن اسلامی و در تمامی شهرها، و اغلب روستاهای کشور، صحنه های شوق انگیز و وصف ناشدنی را رقم زد و نشان داد این ملت، مصمم و با صلابت تا نیل به اهداف متعالی امام خود و رسیدن به آرمان‌های والا و افق‌های روشن انقلاب، در دامنه‌ها متوقف نشده و در صدد فتح قله‌های عزت و شرافت و اقتدار و زمینه ساز ظهور نورحق و طلوع فجر ولایت موعود است.

 

بی‌تردید بخاطر داشتن چنین مردمی قدرشناس و فداکار که به فرموده امام راحل از امت صدر اسلام نیز والاتر و بزرگوارتر هستند پیشانی شکر بر آستان ربوبی قرارداده و شاکر این نعمت‌ بزرگ هستیم.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردان و شکرگزار بصیرت، هوشمندی و لحظه‌شناسی ملت بزرگ ایران در خلق حماسه باشکوه و ماندگار 22بهمن 1402 بوده که با حضور عظیم و پرشور، پایداری و استواری خویش را در پایبندی به نظام اسلامی و استمرار این مسیر نورانی به رخ جهانیان کشیدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/ فارس

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
با سلام خواهش می کنم این موضوع را که خواسته ی بیشتر بازنشستگان فرهنگی کشوری هست حتما پیگیری کنیدوام ضروری که صندوق بازنشستگی کشوری به فرهنگیان می دهد خیلی کم است وگره ای از مشکلات فراوان بازنشستگان را باز نمیکندخواهشمندیم مبلغ وام ضروری کشوری را افزایش دهید 2/وقتی برای در خواست وام به بانک ها مراجعه می کنیم مسئولین بانک ها خیلی سخت گیری وسنگ اندازی می کنند و 2 ضامن می خواهند با کاغذ بازی هاو مدارک فراوان که بازنشسته فرهنگی را از گرفتن وام بانکی پشیمان می کنند.ما بازنشسته ها ی فرهنگی هم جزیی از این کشور هستیم و30یا35 سال با افتخاربه این مرز و بوم و فرزندان این آب وخاک خدمت صادقانه کردیم ما هم مانندسایر اقشار جامعه مشکلات زیادی داریم ما را در یابید و خواهش می کنم این 2 موضوع را حتما پیگیری کنید با تشکر فراوان از شما