صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۳۳
  • چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
  • Wednesday 14 February 2024
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 14
کد خبر: ۲۲۸۳۹۰

رونمایی از ۲ اثر شاخص شیخ حسین انصاریان با حضور وزیر فرهنگ

مراسم نکوداشت حجت الاسلام انصاریان همراه با رونمایی از دو اثر این عالم بزرگوار برگزار شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان امروز با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمود شالویی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری، محمدعلی مهدوی راد استاد دانشگاه تهران و سید ضیاءالدین محمودیان رئیس موسسه فرهنگی دارالعرفان، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از اصحاب علم و فرهنگ از حاضران در این برنامه بودند.

همچنین از کتاب «تفسیر حکیم» و «کتاب خصال» به عنوان دو نمونه از آثار استاد حسین انصاریان و تمبر مراسم رونمایی شد.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه باید از شخصیت‌های برجسته علمی و مذهبی تجلیل کنیم، گفت: اندیشمندانی که در زمینه معرفی قرآن، عترت و دعا تلاش می‌کنند و ما را با این مضامین آشنا کرده‌اند و شخصیت‌های منبری بی نظیر مانند حجت الاسلام حسین انصاریان که حوزه دانشی وسیعی دارند، باید تجلیل شوند.

وی با اشاره به اینکه با استاد انصاریان از کودکی انس گرفتیم، گفت: جامعۀ ما در طول دهه‌ها با منبر‌های پر مغز و نوای دلسوز ایشان آشناست. این اشتیاق تا امروز ادامه دارد و همچنان از منبر‌های وی استفاده می‌کند. ما به این تجلیل‌ها موظفیم و نیاز داریم. / تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: