صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۵۷
  • پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
  • Thursday 15 February 2024
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 15
کد خبر: ۲۲۸۴۴۹

انجام ۴۴ مجوز پرواز فوق العاده به نجف

سخنگوی هواپیمایی کشور گفت: با توجه‌ به‌ اعیاد پیش رو مجوز پروازهای فوق العاده به نجف صادر شده و ۴۴ پرواز صورت گرفته است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه میزان درخواست برای سفر به عتبات عالیات افزایش یافته و همین امر خود زمینه ساز افزایش تقاضا و سفر به اين بخش شده است.

توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی به عتبات عالیات در ماه رجب ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مدت زمان یاد شده تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه‌ای و فوق العاده در مسیر تهران به نجف و بالعکس برنامه ریزی و انجام داد.

در همین رابطه قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق برنامه های زمستانی در هفته ۴ پرواز برنامه‌ای در این مسیر صورت می‌گیرد که در ماه رجب به دنبال افزایش تقاضا ، تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه‌ای و فوق العاده برای بازه زمانی ۲۳ دی تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی و انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پرواز ، در مدت زمان ماه رجب (از ۲۳ دی تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ) بیش از ۱۰ هزار نفر با پرواز در مسیر تهران به نجف و بالعکس انجام شده است.

او گفت: همزمان با افزایش مضاعف تقاضا در ماه مبارک شعبان مقرر شده است پروازهای فوق العاده نیز برای این ایام برنامه ریزی شود.افزایش تعداد پروازهای به مقصد نجف اشرف تاثیر چشمگیری در متعادل سازی تقاضا و کاهش قیمت بلیت در این مسیر به همراه داشته است./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: