صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 20
کد خبر: ۲۲۸۹۸
تنها یک قدم تا المپیک

قهرمانی والیبال ایران در آسیا با انتقام از استرالیا

با پیروزی تیم والیبال ایران مقابل استرالیا علاوه بر انتقام شکست دور گروهی تیم ایران راهی المپیک 2020 ژاپن می شود.

به گزارش راهبرد معاصر، قهرمانی والیبال ایران در آسیا هدف بلندی برای ایران نیست با این وجود در مسابقه فینال قهرمانی والیبال آسیا استرالیا حریف ایران شده است که تا کنون همه بازی هایش را برده و در دور گروهی نیز موفق به شکست ایران شد. تیم ایران با قدری تمرکز می تواند استرالیا را شکست دهد همان طور که پیش تر از این بزرگان والیبال جهان مانند برزیل و روسیه و ایتالیا و فرانسه را به زانو درآورده و به قهرمانی والیبال آسیا دست یابد.

 

با قهرمانی والیبال ایران در آسیا تیم ملی ما سهمیه حضور در رقابت های المپیک 2020 را نیز به دست خواهد آورد که مهمترین رقابت های جهانی والیبال محسوب می شود.

 

ساعت والیبال ایران استرالیا / فینال قهرمانی والیبال آسیا

فینال قهرمانی والیبال آسیا بین تیم والیبال ایران و استرالیا ساعت 17:30 روز شنبه 30 شهریور 98 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و دو تیم در این رقابت با امام قوا به میدان می آید.

 

نتیجه فینال والیبال قهرمانی آسیا /  ایران استرالیا

اخبار این بازی را راهبرد معاصر به صورت لحظه ای در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار خواهد داد.

 


 

 

مسیر ایران تا فینال قهرمانی والیبال آسیا

مرحله گروهی والیبال قهرمانی آسیا:

در دور مقدماتی و گروهی تیم ما با سه تیم استرالیا، قطر و سریلانکا هم گروه بود که به استرالیا باخت و قطر و سریلانکا را شکست داد و به عنوان تیم دوم بعد از استرالیا راهی مرحله بعد شد.

 

مرحله دوم والیبال قهرمانی آسیا:

در مرحله دوم ایران با تیم های استرالیا و چین و هند هم گروه بود اما به دلیل جلوگیری از تکرار رقابت های دور گروهی همان نتایج را برای این مرحله ثبت کردند. بر این اساس استرالیا و چین به دلیل پیروزی در مرحله گروهی برابر ایران و هند بدون بازی مجدد این مرحله را با 3 امتیاز آغاز کردند. اما در ادامه تیم ایران با اقتدار چین و هند را برد تا باز هم به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی راه یابد و استرالیا هم با شکست رقیبان تیم نخست شد.

 

مرحله یک چهارم نهایی والیبال قهرمانی آسیا:

در این مرحله تیم والیبال ایران حریف چین تایپه شد که مشخص بود حریف سرسختی برای ما محسوب نمی شود. با پیروزی سه بر صفر در این بازی ایران به همراه تیم های استرالیا، کره جنوبی و ژاپن راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی والیبال آسیا شد.

 

مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی آسیا:

در این مرحله کره جنوبی در مقابل تیم والیبال ایران قرار گرفت که حریف جدی تری از مراحل قبلی بود. در دست اول نیز کره ای ها تیم ما را به دردسر انداختند و با به هم خوردن تمرکز بازکنان والیبال ایران ست اول به سود کره جنوبی تمام شد. اما از ست دوم بازی برگشت و ایران در سه ست پیاپس تیم کره جنوبی را شکیت داد تا با نتیجه 3 بر یک پیروز میدان باشد.

در ست پایانی بازی کره ای ها برای برگزداندن روندن بازی جنجال به پا کردند که به درگیری عبادی با یکی از بازکنان کره منجر شد و هر دو بازیکن ار داور کارت قرمز دریافت کردند.

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: