صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۱۰
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 19
کد خبر: ۲۲۹۰۹۹

نقل و انتقالات استقلال/تکلیف حامدی فر امروز مشخص می‌شود

تکلیف ادامه همکاری امید حامدی‌فر با باشگاه استقلال، عصر امروز مشخص خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمد معصومی، وکیل امید حامدی‌فر بازیکن تیم فوتبال استقلال که این روزها با باشگاه به مشکل خورده است، در خصوص آخرین وضعیت این هافبک جوان، اظهار داشت: در این چند روز به دنبال این بودیم باشگاه شرایطی ایجاد کند تا حامدی‌فر در استقلال بماند، اما مسائلی پیش آمد که کار ما را سخت‌تر کرد.

وی افزود: دیروز سر تمرین رفتیم و شرایطی به وجود آمد که حامدی‌فر تمرین نکرد. به ما قول دادند تا قرارداد درست شود. هوادار فکر می‌کند قرارداد اصلاح شده و امید دارد کلاس می‌گذارد، اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد و قراردادی درست نشده است.

وی ادامه داد: چطور هر بازیکنی در ابتدای فصل جذب می‌کنند برایش خانه و امکانات تهیه می‌کنند؟ حامدی‌فر یک استعداد است و در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف سابقه بازی دارد. شرایط فعلی موجب شده او از شرایط مناسب فوتبالی دور شود. به ما می‌گویند چرا مصاحبه کرده‌اید؟ آنها فقط می‌گویند همه چیز درست می‌شود اما اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وکیل حامدی‌فر تصریح کرد: قرار است عصر امروز نشستی برگزار شود تا مشکلات رفع شده و او در تمرینات حاضر شود. حضور من در سازمان لیگ مربوط به حامدی‌فر نیست و برای مسائل باشگاه نفت مسجدسلیمان به این محل آمده‌ام./ایرنا

نظر شما