صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۱۵
  • چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
  • Wednesday 21 February 2024
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 21
کد خبر: ۲۲۹۳۸۱
یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با «راهبرد معاصر» مطرح کرد:

رسانه‌ها مشوق اصلی مردم برای حضور در انتخابات

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ها باید بدون جهت‌گیری‌های سیاسی، اصل حضور و مشارکت مردم را در انتخابات پررنگ کنند، گفت: رسانه‌ها پای کار ترویج و تشویق مردم به مشارکت پرشور در انتخابات آمده‌اند و شاهد فضای گفتمانی خوبی در جامعه هستیم که باید آن را مغتنم شمرد.

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ کشورمان در آستانه رخداد بزرگ ملی، یعنی برگزاری هم زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار دارد. به فرموده امام خامنه ای (حفظه الله)، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با مردم آذربایجان شرقی، «همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است. آن کسانی که دنبال این هستند مشکلات را برطرف کنند، ترمیم کنند، بایستی به انتخابات رو کنند. راهِ درست، انتخاب است».


به باور و اعتقاد راسخ مسئولان نظام، این اطمینان وجود دارد ملت بزرگ ایران در انتخابات مهم و سرنوشت ساز کنونی نیز همانند دیگر انتخابات برگزار شده در سالیان طولانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با مسئولیت پذیری و متعهدانه برای رقم زدن پیروزی بزرگ دیگری برای انقلاب، ملت و کشور حضور خواهند یافت.

فعالیت‌های ضد انقلاب برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد انتخابات تا چه حد مهم و اثرگذار است


یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نقش رسانه ها در تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: مسئولان تلاش می‌کنند انتخابات پرشور باشد و شاهد حضور دیدگاه‌های مختلف در آوردگاه انتخابات باشیم. رسانه‌ها نیز پای کار ترویج و تشویق مردم به مشارکت پرشور در انتخابات آمده‌اند و شاهد فضای گفتمانی خوبی در جامعه هستیم که باید آن را مغتنم شمرد.


وی افزود: معتقدم اینکه مردم به دنبال تأثیر انتخابات، جهت دهی آن و مشارکت هستند، موضوع مبارکی است و رسانه نیز در تشویق و ترغیب جامعه به سمت فضای گفتمانی و پرسش و پاسخ نقش مؤثری دارند.


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: انتخابات بی‌تردید فضایی است که به رشد جامعه کمک خواهد کرد. فعالیت‌های ضد انقلاب برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد انتخابات تا چه حد مهم و اثرگذار است.


احمدوند گفت: اینکه هزینه هنگفتی صرف می‌شود تا معاندان مردم را از مشارکت در انتخابات دلسرد کنند، نشان می‌دهد انتخابات تا حد زیادی برای استمرار خط اصیل انقلاب اسلامی مهم است. مردم نشان داده‌اند در برهه‌های حساس انقلاب حضور پرشور و شعوری دارند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همچون گذشته حضور پررنگ خود را به رخ دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهند کشید.


وی تصریح کرد: رسانه‌ها باید بدون جهت‌گیری‌های سیاسی، اصل حضور و مشارکت مردم را در انتخابات پررنگ کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: