صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 23
کد خبر: ۲۲۹۶۹۵

آتش سوزی عمدی در لواسانات؛ شرور عربده‌کش دستگیر شد

رئيس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري عامل اصلي آتش سوزي منزلي در محله لواسانات تهران خبر داد و گفت: متهم در يک عمليات پليسي دستگير شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ علي قاسم پور رئيس پليس پيشگيري پايتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پي اعلام يک فقره آتش سوزي منزل در محله لواسانات تهران سريعا عوامل کلانتري 166 لواسانات به محل اعزام شده که پس از حضور در محل و انجام اقدامات لازم، اطفاء حريق توسط عوامل آتش نشاني انجام شد.


اين مقام انتظامي بيان کرد: با بهره‌گيري از تحقيقات محلي مشخص شد احدي از افراد اراذل و اوباش سابقه دار تهران، در پي اختلافات مالي با دوستان خود اقدام به عربده کشي و آتش زدن يک باب منزل مسکوني کرده است.


رئيس پليس پيشگيري پايتخت ادامه داد: با تحقيقات و پي جويي هاي انتظامي در اين خصوص انجام و هويت و مخفيگاه متهم شناسايي شد و پس از اخذ مجوز قضائي به مخفيگاه متهم مراجعه کرده و در يک عمليات منسجم و پليسي متهم در مخفيگاهش دستگير شد.


اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم در تحقيقات پليسي به جرم خود و حريق عمدي منزل معترف و علت کار خود را اختلاف مالي با شاکي اعلام کرد.


سرهنگ قاسم پور در پايان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت و کشف جزئيات پرونده در دستور کار پليس قرار گرفت./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: