صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۰۷
  • يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
  • Sunday 25 February 2024
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 25
کد خبر: ۲۲۹۸۹۱

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب

کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ کنسرت گروه تلفیقی «دارکوب» به سرپرستی همایون نصیری، شنبه شب ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

این گروه کنسرت خود را با قطعه «تندیسی از سراب» آغاز کرد و امیر سامان شیخ خواننده جدید گروه دارکوب؛ از همان ابتدا اجرای بی‌نقصی را به مخاطبان ارائه کرد.

همایون نصیری سرپرست گروه دارکوب؛ ضمن خوشامدگویی به تماشاگران؛ از همراهی و استقبال آن‌ها از کنسرت گروه دارکوب پس از گذشت چندسال قدردانی کرد و گفت: خوشحالیم که در این مدت ما را تنها نگذاشتید و باعث شدید ما دلگرم شویم و از این به بعد قطعات بیشتری تولید می‌کنیم و اجرا‌های بیشتری خواهیم داشت.

این گروه سپس به سراغ آهنگ ریتمیک و شاد «ترش رو» یکی از قطعات هیت گروه رفت که پیش‌تر با صدای علی زندوکیلی توسط گروه شنیده شده بود و حالا توسط امیر سامان شیخ به بهترین شکل به اجرا درآمد. قطعه‌ای که از زمان انتشار تا به امروز می‌توان گفت همچنان در پلی لیست مخاطبان موسیقی جا دارد و در زمان اجرا؛ سالن کنسرت، پر از شور و هیجان مخاطبانی بود که با یک قطعه شیرازی همراهی و همخوانی می‌کردند.

پس از اجرای دو قطعه ریتمیک نوبت به اجرای قطعه‌ای با فضای غمگین رسید، قطعه «حیران» به بهترین شکل ممکن و باهنرنمایی ساز کمانچه شنیدنی شد.

از آنجایی که برنامه‌ریزی گروه به طوری بود که قطعات ریتمیک و غمگین در فواصل مختلف اجرا شود؛ انتخاب بعدی گروه قطعه «بیا بریم کوه» بود که پیش‌تر با صدای مهران مدیری شنیده شده بود و حالا با صدای امیرسامان شیخ در تازه‌ترین کنسرت دارکوب به اجرا درآمد.

«دست براریم»، «کجا بودی» و «بی من تنها» عنوان قطعات دیگر کنسرت گروه دارکوب بود که برای مخاطبان اجرا شد و پس از آن قطعات «خون بس» و «بگو بله» با حضور افتخاری روزبه بمانی به اجرا درآمد. / تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: