صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۵۴
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 02
کد خبر: ۲۳۰۶۴۳
آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در گفت‌وگو با «راهبرد معاصر» مطرح کرد:

لبیک حماسی ملت به فرمان انتخاباتی امام امت

آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی دارای بصیرت هستند و در لحظه‌های حساس کار خاص انجام می‌دهند، گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد درصد مشارکت بالاتری در کل کشور هستیم.

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ رأس ساعت هشت صبح امام خامنه ای (مد ظله العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون دوره‌های گذشته برگزاری انتخابات در کشورمان در حسینیه امام خمینی (ره) حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند. 

 

رهبر انقلاب اسلامی با توصیه به اینکه مردم در نخستین ساعات ممکن رأی خود را در صندوق‌ها بیندازند، فرمودند: امروز چشم دوستان و بدخواهان به ملت است و می‌خواهند ببینید نتیجه چه می‌شود. دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید.

 

ایشان توصیه کردند، مردم در هر حوزه به اندازه لازم رأی بدهند نه کمتر. مثلاً در تهران ۳۰ نماینده مجلس وجود دارد و مردم به ۳۰ نفر رأی بدهند و نه کمتر.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: آخرین حرف من خطاب به مرددین انتخابات این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با رأی مردم بر صندلی‌های سبز مجلس خواهند نشست، نباید امروز را فراموش کنند

آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز درباره فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی)، مقام معظم رهبری درباره توصیه به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: الحمدالله همیشه ملت ما در صحنه حضور داشتند و به دلیل اینکه دارای بصیرت هستند، در لحظه‌های حساس کار خاص انجام می‌دهند. شاهدیم مردم برای ناامیدی دشمنان اسلام از نخستین ساعات شروع رأی گیری پای صندوق ها آمدند و دشمنان را مأیوس کردند.

 

وی درباره فضاسازی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات افزود: با وجود اینکه در هفته‌های گذشته حجم شدیدی وارد شد تا مردم را از حضور پرشور در انتخابات باز دارد، ولی امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد درصد مشارکت بالاتری در کل کشور هستیم. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با رأی مردم بر صندلی‌های سبز مجلس خواهند نشست، نباید امروز را فراموش کنند و رأی و مشارکت مردم جلوی چشمانشان باشد. 

 

همدانی گفت: نمایندگان منتخب به گونه‌ای نباشد که این روزها در کنار مردم باشند و وقتی نظر و رأی مردم جلب شد، ارتباطشان کمرنگ شود. نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید ارتباط خوب و تنگاتنگ خود را با مردم حفظ کنند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه انتخابات پرشور موجب تقویت ملی می شود، عنوان کرد: حضور حماسی مردم گام محکم دیگری به سمت ایران قوی است و اقتدار جمهوری اسلامی را به جامعه بین المللی نشان می‌دهد. امروز یکی از مصادیق امر به معروف تشویق به انتخابات و نهی از شرکت نکردن است.

نظر شما