صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۱۴
  • پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 28 July 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 23
کد خبر: ۲۳۱۲۰

افزایش گرما در تهران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا صاف پیش‌بینی می‌شود و در برخی ساعات وزش باد خواهیم داشت، همچنین تا روز جمعه آسمان تهران صاف است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ احد وظیفه در گفت‌وگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده را شاهد هستیم.

 

وی افزود: روز چهارشنبه با تقویت جریانات جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان رگبار و رعدوبرق و وزش باد خصوصاً در بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود، همچنین فردا در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد داریم.

 

وظیفه افزود: بعدازظهر روز سه‌شنبه همچنین چهارشنبه رگبار و رعدوبرق و تندباد محلی در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شمال هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز در جنوب کرمان، جنوب بوشهر و شرق فارس افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

وظیفه بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در ارتفاعات شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بیشترین بارش را داریم.

 

وی با بیان اینکه بعدازظهر فردا تا جمعه دریای عمان مواج است، اضافه کرد: در دیگر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوبی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف پیش‌بینی می‌شود و در برخی ساعات وزش باد خواهیم داشت، همچنین تا روز جمعه آسمان تهران صاف است.

 

وی افزود: فردا در تهران بیشینه دما 33 درجه، روز پنج‌شنبه 34 درجه و روز جمعه به 35 درجه ‌می‌رسد همچنین کمینه دما فردا تا جمعه در تهران 21 و 22 درجه خواهد بود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 44 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 5 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: