صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 04
کد خبر: ۲۳۱۲۴۲

درویش: پرسپولیس تحت پوشش وزارت کار است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس علی الظاهر تحت پوشش وزارت کار است و یقین دارم بحث مالکیت ظرف چند روز آینده حل می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم نفت و گاز گچساران در جام حذفی اظهار کرد: بازیکنان انسجام و هماهنگی خوبی از خودشان نشان دادند و سه چهار بازیکن جدید وارد تیم شدند و هرچه از زمان جذب‌شان می‌گذرد هماهنگ‌تر می‌شوند. با وجود اینکه بازی را پیروز شدیم، اما یک پنالتی مسلم به سود ما گرفته نشد و یک گل هم زدیم که آفساید نبود. اگر بازی نزدیک‌تر بود موجب مشکلاتی برای تیم ما می‌شد و امیدوارم روزی این مشکلات مرتفع شود و بعد از پایان مسابقه از داوری گلایه‌مند نباشیم.

او درباره اینکه سازمان تامین اجتماعی گفته دولت بابت دیون خودش باشگاه را به این سازمان واگذار می‌کند، گفت: این مسائل فراتر از باشگاه و هیئت مدیره و مدیرعامل و حتی شاید از وزارت ورزش و یک وزارتخانه فراتر باشد و دولت تصمیم گیری می‌کند و بهتر است کسانی که این تصمیم را می‌گیرند پاسخگو باشند و من در جریان آن نیستم و هنوز مشخص نشده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه با وجود نتایج خوب تیم هواداران نگران بحث مالکیت باشگاه و حضور در آسیا هستند، بیان کرد: وزیر ورزش و معاونان، مسئولان فوتبال و مدیر جدید شرکت توسعه و تجهیز همه انسجام بسیار خوبی داشتند تا مشکلات از جمله بحث مالکیت برطرف شود که وزیر محترم ورزش اعلام کرد بحث مالکیت به طور کامل مرتفع شده و پرسپولیس تحت پوشش یک وزارتخانه خاص است و استقلال هم متعلق به جای دیگر است. حتی بحث استاندارد سازی ورزشگاه آزادی هم مطرح شد که رئیس محترم شرکت تجهیز عوامل را بسیج کرده بودند تا مجوز‌های لازم را بگیرند و ظرف یکی ۲ روز آینده مدارک هم بارگذاری می‌شود.

درویش درمورد اینکه ۳ باشگاه عربستانی مالکیت مشترک دارند، اما چرا فقط به پرسپولیس و استقلال ایراد می‌گیرند، گفت: این‌ها مسائلی است که فدراسیون فوتبال ما باید پاسخگو باشد. یک تیم باشگاهی که نمی‌تواند با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کند. ۴ سال است پول ما در کنفدراسیون مسدود است و مکاتبات زیادی داشتیم. برای این کار فقط باشگاه نمی‌تواند کارساز باشد و مسئولان فدراسیون باید کار کنند.

او درباره اینکه پول خود فدراسیون هم نمی‌دهند، گفت: نباید بنشینیم که بگوییم نمی‌دهند. به هر صورت باید عزم جدی کل مسئولینی مثل فدراسیون و وزارت اقتصاد و ... پای کار باشد نه اینکه سال بعد بگویید پول فوتبال ایران چه شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس تحت پوشش کدام وزارتخانه قرار می‌گیرد، گفت: علی الظاهر تحت پوشش وزارت کار است. یقین دارم بحث مالکیت ظرف چند روز آینده حل می‌شود، اما ما تصمیم گیر نیستیم که باشگاه به کجا می‌رود. وزیر ورزش اصرار به حل دغدغه‌های هواداران را دارد و همه بابت حذف استقلال از آسیا احساس مسئولیت کردند و این مسائل مرتفع خواهد شد./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
نظر شما