صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۲۰
  • پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
  • Thursday 07 March 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 07
کد خبر: ۲۳۱۶۸۹

محمد امین‌نژاد سفیر ایران در فرانسه شد

محمد امین‌نژاد به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در پاریس منصوب شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد امین‌نژاد به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در پاریس (فرانسه) بزودی راهی محل ماموریت می‌شود.


سفارت ایران در پاریس پس از پایان ماموریت بهرام قاسمی سفیر سابق ایران در فرانسه از اسفند ۱۴۰۰ تاکنون در سطح سرپرست اداره می‌شد. سید حسین صمیمی‌فر در این مدت سرپرست سفارت ایران در پاریس بود.


امین‌نژاد امروز به همراه چهار سفیر جدید ایران در کشورهای برزیل، تونس، نیجر و کنگو با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد.
سفير جمهوری اسلامی ايران در نيجر و ساحل عاج، کاردار ایران در آلبانی، كاردار جمهوری اسلامی ايران در بلژیک، لوكزامبورگ و نهادهای اروپايی، كارشناس ارشد حوزه معاونت كنسولی، امور مجلس و ارتباطات و معاونت اداره اروپای غربی وزارت امور خارجه از دیگر سمت‌های امین‌نژاد است.


رئیسی ظهر امروز پنجشنبه در دیدار سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در ۵ کشور جهان ضمن تأکید بر پیگیری اجرای توافقات و تفاهمات دوجانبه،‌ تصریح کرد: در نظام ناعادلانه فعلی جهان امروز که قدرت‌های سلطه‌گر به دنبال عقب نگه‌داشتن کشورها و ملت‌های مستقل هستند تامین منافع ملی را با رویکردی تحول‌گرایانه و تلاش مجاهدانه دنبال کنید./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: