صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 09
کد خبر: ۲۳۱۹۴۹

فروش ۱۵ هزار و ۳۳ قطعه ربع سکه در سومین حراج مرکز مبادله

طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، تعداد ۱۵ هزار و ۳۳ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در سومین حراج این مرکز به متقاضیان تخصیص داده شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران روز شنبه ۱۹ اسفند ماه برگزار شد و از مجموع ۴۴ هزار و ۴۱۰ سکه ثبت سفارش شده، ۱۵ هزار و ۳۳ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

با توجه به استقبال متقاضیان برای شرکت در حراج سکه مرکز مبادله ایران، حراج های بعدی روزهای یکشنبه (۲۰ اسفندماه) و دوشنبه (۲۱ اسفندماه) برگزار خواهد شد.

در اولین حراج سکه مرکز مبادله ایران از مجموع ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، یک هزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین در دومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران که چهارشنبه ۱۶ اسفندماه برگزار شد، از مجموع ۷۲ هزار و ۵۹۶ سکه ثبت سفارش شده، ۱۰ هزار و ۵ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: