صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۱۹
  • چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 22 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 11
کد خبر: ۲۳۲۲۵۴

تورهای نوروزی آنلاین، خرید و رزرو ارزان تورهای عید 1403

بسیاری از خانواده های ایرانی ایام نوروز را فرصت مناسبی برای ایرانگردی و جهانگردی می دانند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ بسیاری از خانواده های ایرانی ایام نوروز را فرصت مناسبی برای ایرانگردی و جهانگردی می دانند. با این وجود انتخاب یک مقصد گردشگری مناسب و برنامه ریزی یک سفر منظم و هیجان انگیز برای بسیاری از آنها دشوار است. به همین دلیل بهترین گزینه برای آنها، حضور در تورهای نوروزی بوکینگ است. با حضور در این تورها می توان یک سفر بی دغدغه و آسان را تجربه کرد. از طرف دیگر از تمامی نقاط گردشگری دیدن و در خصوص آنها اطلاعات ارزنده ای کسب کرد.

تورهای نوروزی

مزایای حضور در تورهای نوروزی  

حضور در تورهای نوروزی نه تنها موجب کاهش دغدغه های شما در طول سفر می شود، بلکه با مزایای زیر نیز همراه است.

  • با توجه به اینکه تعطیلات نوروز طولانی مدت است، بسیاری از شرکت های مسافربری برای این ایام برنامه ها و پکیج های مناسبی را تدارک دیده اند. از این رو شما می توانید بسته به بودجه و نیاز خود یک پکیج مناسب را انتخاب کنید.
  • در ایام نوروز حجم سفرها افزایش می یابد، به همین دلیل شرکت های مسافربری تلاش می کنند با ارائه تخفیف های مناسب نظر گردشگران را به خود جمع کنند. از اینرو می توان تورهای نوروزی را به صرفه و اقتصادی دانست.
  • تورهای مسافرتی برنامه ریزی دقیقی برای سفر دارند، به طوری که گردشگران می توانند از تمامی آثار تاریخی، مناظر طبیعی، مراکز خرید، رستوران های محلی و ... دیدن کنند و از خدمات آنها بهره مند شوند.
  • اگر به دنبال یک سفر پرهیجان و شاد هستید به شما تورهای نوروزی پیشنهاد می شود. افراد حاضر در تورهای نوروزی روابط اجتماعی گسترده ای دارند و اصولا در دسته افراد خوش مشرب قرار می گیرند. از طرف دیگر سفر با تورها، فاقد دغدغه و فشار روانی برای گردشگران و مسافران است. به همین دلیل همه مسافران به لذت بردن از لحظات و ثانیه ها فکر می کنند. بنابراین می توان گفت فضای حاکم بر تورهای نوروزی شاد و پرهیجان است و حضور در آنها می تواند خاطره به یاد ماندنی را برای شما رقم زند.

تورهای مسافرتی

ویژگی های یک تور نوروزی خوب

تورهای نوروزی بسیار زیادی مدعی خدمت رسانی به مسافران و گردشگران هستند. اما باید پذیرفت سطح خدمات ارائه شده توسط آنها متفاوت است. در انتخاب تورهای مسافرتی لازم است نکات زیر مد نظر قرار داده شود.

  • بیمه معتبر: تمامی مسافران تورهای نوروزی باید بیمه شده باشند تا در صورت بروز اتفاق پیش بینی نشده، خسارات وارده جبران شود.
  • تور لیدر حرفه ای : تور لیدر باید از تجربه و دانش کافی برخوردار باشد. باید مقصد گرشگری را به خوبی بشناسد و اطلاعات لازم را ارائه دهد. از طرف دیگر مدیریت افراد حاضر در تور نیز بر عهده تور لیدر و باید به خوبی از عهده آن بر بیاید.
  • هتل مناسب: اگرچه هزینه پرداختی نوع هتل یا محل اسکان را تعیین می کند، با این وجود آژانس گردشگری موظف است کیفیت خدمات و امکانات هتل را بررسی کند. در واقع باید خدمات ارائه شده در شان مسافران باشد.
  • امنیت بالا سفر: امنیت در طول سفر و مدیریت صحیح بحران ها از دیگر ویژگی هایی است که تورهای نوروزی باید از آن برخوردار باشند.
  • هزینه پایین سفر : اصولا حضور در تورهای مسافرتی موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود زیرا تورلیدرها به واسطه شناخت و تجربه خود از شهر یا کشور مقصد، مانع از هزینه های اضافی می شوند. از طرف دیگر هزینه خود تورها نیز باید به صرفه و متناسب با خدمات ارائه شده باشد.
  • اعتبار آژانس مسافرتی : آژانس های مسافرتی بسیار زیادی مشغول به فعالیت هستند اما سطح خدمات آنها متفاوت است. به همین دلیل اعتبار آژانس مسافرتی و میزان تجربه تور لیدرها از اهمیت بسزایی برخوردار است.
  • برنامه ریزی دقیق: مسافران تورهای مسافرتی تمایل دارند که به همه ی کارهای جذاب در سفر همچون بازدید از آثار تاریخی، دیدن از مناظر طبیعی، خرید سوغات و ... بپردازند. این امر تنها با برنامه ریزی دقیق و اصولی توسط تورهای گردشگری امکان پذیر است.
  • مدیریت صحیح: مسافران حاضر در تورهای مسافرتی هدفشان کاهش دغدغه های سفر است. با توجه به اینکه وجود حوادث پیش بینی نشده در طول سفر به دور از انتظار نیست، لازم است که تور لیدرها با مدیریت صحیح مانع از انتقال تنش به مسافران شوند.

 

رزرو تورها نوروزی

رزرو تورهای نوروزی در بوکینگ

تورهای نوروزی فراوانی مدعی هستند که می توانند تعطیلات نوروز را به بهترین خاطره شما تبدیل کنند. اما قبل از اقدام به رزرو این تورها باید صحت ادعای آنها بر اساس تجربه سایر مسافران مورد بررسی قرار دهید. بوکینگ  یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی است که با سال ها تجربه در این زمینه به نامی شناخته شده تبدیل شده است. با توجه به اینکه این شرکت آزمون خود را برای تمامی مقاصد گردشگری داخلی و خارجی پس داده است، می توان آن را بهترین گزینه برای سفرهای نوروزی دانست.

با توجه به محدود بودن ظرفیت رزرو تورهای نوروزی آنلاین این شرکت، توصیه می شود مقصد گردشگری خود را انتخاب و در اولین فرصت اقدام به رزرو تور مورد نظر خود کنید. با حضور در این تورها شما می توانید بدون دغدغه یک سفر راحت و هیجان انگیز را تجربه کنید. همچنین تجربیات و دانش حاصل از این سفر نه تنها خستگی سال گذشته را از تن شما به در خواهد کرد، بلکه موجب افزایش تجربه و گسترش دیدگاه شما برای سال پیش رو نیز خواهد شد.

 

رزرو آنلاین تورهای نوروزی

نظر شما