صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 16
کد خبر: ۲۳۲۹۳۷

حمله‌های توپخانه‌ای بی‌امان رژیم صهیونیستی به نوار غزه

علاوه بر حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه توپخانه این رژیم نیز به شدت منطقه‌های مسکونی این باریکه را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش راهبرد معاصر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی جنوب محله الزیتون واقع در شرق شهر غزه را هدف قرار داد.

 

این حمله‌های توپخانه ای منطقه المواصی را واقع در غرب شهر خان یونس نیز هدف قرار داد. شهر بیت حانون واقع در شمال نوار غزه بامداد امروز شاهد حمله‌های توپخانه ای شدید و وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

 

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه و منطقه‌های المغراقه و الزهرا را در مرکز این باریکه زیر آتش حمله‌های وحشیانه خود قرار داد.

 

روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ارائه کرد.

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش داد که در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۱ هزار و ۴۹۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

 

علاوه بر این بر اساس گزارش منتشرشده از سوی این نهاد پزشکی فلسطینی، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، زخمی‌شدن ۷۳ هزار و ۴۳۹ فلسطینی دیگر را در پی داشته است./ مهر

نظر شما