صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۲۶
  • چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 22 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 16
کد خبر: ۲۳۲۹۳۹

رسانه صهیونیست: فلسطینی‌ها به اهداف خودنزدیک شده‌اند

رسانه‌های صهیونیستی با تحلیل اوضاع در نوار غزه به پیروزی‌ها و دستاوردهای جنبش حماس در این باریکه اذعان کردند.

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه المیادین به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یکی از دستاوردهای یحیی السنوار رهبر حماس در نوار غزه ایجاد اختلاف و قطع ارتباط میان تل آویو و واشنگتن است.

 

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز در این خصوص نوشت: نبرد در غزه به این که چه کسی بیشتر می‌کند ربطی ندارد بلکه به این ربط دارد چه کسی بیشتر به اهداف سیاسی خود نزدیک می‌شود.

 

این روزنامه در ادامه اذعان کرد: واضح و مشخص است که حماس برخی اهداف سیاسی خود را در نوار غزه محقق کرده است. این در حالی است که اسراییل به این اهداف نزدیک نشده است.

 

یدیعوت آحارونوت تاکید کرد: بدون یک افق سیاسی، جنبش حماس ما را شکست می‌دهد. حماس به شدت به هدف خود مبنی بر از بین بردن هرگونه فرصتی برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو و یا کشورهای عربی در آینده نزدیک شده است.

 

در حالی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و مقامات نظامی رژیم صهیونیستی از آمادگی برای حمله به رفح دم می‌زنند شرایط ارتش این رژیم به اذعان محافل صهیونیست به گونه‌ای دیگر است.

 

یوسی میلمن تحلیلگر امور نظامی رسانه صهیونیستی هاآرتص در این باره گفت: نتانیاهو تهدید به عملیات نظامی در رفح در جنوب غزه می‌کند اما ارتش آماده حمله نیست./ مهر

برچسب ها
نظر شما