صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 18
کد خبر: ۲۳۳۴۰۱

درخشان: حاج‌صفی و انصاری‌فرد به اندازه کافی در تیم ملی بازی کردند

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره دعوت نشدن احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد به اردوی تیم ملی گفت: این نفرات به اندازه کافی به تیم ملی کمک کردند و باید جای خود را به جوان‌ترها بدهند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اعلام فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: کسانی که در لیگ برتر درخشش داشتند به اردوی تیم ملی دعوت شدند و این اتفاق بسیار خوبی از سوی کادر فنی تیم ملی بود.

وی افزود: در فهرست جدید تیم ملی نفراتی دیده می‌شوند که جوان و بی‌تجربه هستند، اما با حضور در اردوهای تیم ملی آبدیده می‌شوند.

سرمربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگرچه این کار بسیار خوب است اما ای کاش از ۲ سال پیش جوان‌گرایی آغاز می‌شد؛ بازیکنان جوان به نوبت به چرخه تیم ملی اضافه می‌شدند و می‌توانستند به مرور زمان تجربه کسب کنند.

درخشان درباره دعوت نشدن احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد به اردوی تیم ملی فوتبال گفت: این نفرات به اندازه کافی به تیم ملی کمک کردند و باید جای خود را به جوان‌ترها بدهند، به طور حتم عدم دعوت این نفرات مشکلی را به وجود نخواهد آورد.

وی تاکید کرد: باید از حاج‌صفی و انصاری‌فرد قدردانی کرد، چرا که سال‌ها با تمام وجود برای تیم ملی زحمت کشیدند، این نفرات نیز زمانی جوان بودند و جای نفراتی بودند که در آن برهه باتجربه بودند، حال سرنوشت برای این عزیزان تکرار شد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان در خصوص دیدار تیم ملی برابر ترکمنستان گفت: ترکمنستان حریف سختی برای تیم ملی ایران نخواهد بود و شاگردان قلعه‌نویی به راحتی در دو بازی رفت و برگشت به پیروزی خواهند رسید.

تیم ملی فوتبال ایران دوم فروردین ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی در دیدار رفت مقابل ترکمنستان قرار خواهد گرفت، سپس چهارم فروردین راهی این کشور خواهد شد تا بازی برگشت را انجام دهد. تیم ملی ایران با ازبکستان، هنگ‌کنگ و ترکمنستان در گروه E مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفته است که در نخستین بازی مقابل هنگ‌کنگ به برتری چهار بر صفر و سپس مقابل ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ در شهر تاشکند رسید./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: