صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۵۲
  • سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • Tuesday 19 March 2024
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۳۳۴۵۹

ضرب و شتم بازرسان دامپزشکی اندیکا هنگام انجام ماموریت + عکس

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اندیکا گفت: متصدی یکی از واحد‌های قصابی اندیکا هنگام بازرسی بهداشتی با بازرسان اداره دامپزشکی درگیر و اقدام به فحاشی، ضرب و شتم آن‌ها کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا سلطانی بیان کرد: در دهمین روز اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز، بازرسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان اندیکا هنگام انجام بازرسی بهداشتی فرآورده‌های خام دامی توسط متصدی یک واحد عرضه فرآورده خام دامی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی اظهارکرد: هنگام بازرسی بهداشتی متصدی یکی از واحد‌های قصابی متعاقب ضبط گوشت غیر قابل مصرف، با بازرسان اداره درگیر و اقدام به فحاشی و ضرب و شتم آن‌ها کرد.

سلطانی ادامه داد: با هماهنگی با دادستان و نیروی انتظامی شهرستان فرد خاطی دستگیر و پس از طرح شکایت و انجام مراحل قانونی در مرجع قضایی به دستور دادستان روانه زندان شد.

رییس دامپزشکی اندیکا تصریح کرد: کارشناسان بهداشتی دامپزشکی در حین گمنامی، همواره پاسبانان و پاسداران سلامت آحاد جامعه هستند و در روز‌های تعطیل و غیر تعطیل، رسالت حفاظت و حراست از بهداشت عمومی جامعه را انجام می‌دهند و در این راه، محتمل سختی‌ها و مشقت‌های زیادی می‌شوند و جان و سلامت خود را به خطر می‌اندازند.

مدیرکل دامپزشکی استان به محض دریافت این خبر ضمن تماس با کارشناسان بهداشتی دامپزشکی مورد ضرب و شتم قرار گرفته در شهرستان اندیکا از بروز چنین حوادثی برای با حافظان سلامت جامعه انسانی ابراز تاسف کرد. / ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: