صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 25
کد خبر: ۲۳۳۸۸۱

شمار شهدای فلسطینی به ۳۲ هزار و ۳۳۳ نفر

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد نیروهای اسرائیلی طی 24 ساعت گذشته کشتارهای گروهی جدیدی در غزه انجام داده‌اند و مجموع شهدای فلسطینی به 32 هزار و 333 نفر افزایش یافته است.

به گزارش راهبرد معاصر. وزارت بهداشت غزه، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، اعلام کرد د شمار شهدای فلسطینی به 32 هزار و 333 نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان به 74 هزار و 694 نفر رسیده است.

 

براساس این بیانیه، نیروهای اسرائیلی، طی 24 ساعت گذشته، 11 کشتار گروهی جدید در غزه انجام داده‌اند که به دنبال آن، ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و 107 نفر از شهدا و 176 از مجروحان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 

همزمان با این بیانیه، شبکه «الجزیره» گزارش داد در حملات هوایی ارتش اسرائیل به خانه‌ فلسطینیان در منطقه رفح (جنوب نوار غزه) 32 فلسطینی از جمله 12 زن و 11 کودک به شهادت رسیده‌اند.

 

رفح منطقه‌ای پرجمعیت در جنوب نوار غزه است که ارتش اسرائیل قصد حمله به آنجا را دارد.جنگ در فلسطین اشغالی در روز هفتم ماه اکتبر (پانزدهم مهرماه) آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. مردم غزه تحت محاصره نیروهای اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به غذا، دارو و ملزومات پزشکی دارند.

 

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرده است که ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه نیازمند برقراری آتش‌بس فوری در این منطقه می‌باشد.

 

گوترش همچنین اعلام کرده است که کشتارها و ویرانی‌ها در نوار غزه به سطح‌ بی‌سابقه‌ای رسیده و قطحی در غزه قریب‌الوقوع است./ فارس

نظر شما