صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۴۳
  • چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 27 July 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 27
کد خبر: ۲۳۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

وعده توئیتری نوبخت به بازنشستگان؛ تخصیص بودجه برای پرداخت پاداش بازنشستگان + عکس

سخنگوی دولت در پیامی توییتری ضمن اعلام گزارش پرداختی های پاداش بازنشستگان از تامین اعتبار برای پرداخت معوقات باقی مانده خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در توییتی با انتشار تصاویر جدول‌های تخصیص صادره از پرداخت و تسویه پاداش بازنشستگی فرهنگیان، دانشگاهیان، دستگاه‌های استانی و ۳۴ دستگاه ملی دیگر خبر داد و نوشت:

 

 ‏این هفته برای تسویه ‎پاداش بازنشستگی فرهنگیان ۲۲ هزار و ۴۲۵ میلیاردریال و برای دانشگاهیان ۷۸۵ میلیاردریال پرداخت شد.

 علاوه بر آن، برای تسویه پاداش بازنشستگان ۳۴ دستگاه ملی دیگر قریب به ۲۳۰۰ میلیاردریال و برای دستگاه‌های ۳۱ استان نیز ۴۴ میلیاردریال افزایش بودجه به آنها تخصیص یافت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یوسف فیلی
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
سلام خدمت اقای محمدباقر نوبخت زحمت کش خسته نباشی،اقای نوبخت تو را به جان امام زمان قسم میدم به فکر مشکلات ما رزمندها باشین چرا افزایش حقوق شامل همه شاغلین و بازنشسته و بهزیستی و کمیته امداد میشه ولی تا به قشر ضعیف ومعسر رزمندها میرسه بودجه کم میاد،با توجه به اینکه در مجلس هم قانونی به تصویب رسیده ولی مورد توجه اقایان مسئول نیست،اقای نوبخت با 750هزارتومان ایا خود شما میتونی جواب زن و فرزندانت را بدهی، ایا بدون دفترچه بیمه میشه به دکتر مراجعه کرد، بدون خدمات حمایتی دولت چگونه جوابگوی مشکلات زندگی باشیم،یه بار هم یه خبر خوش به رزمندها بدهید مانند افزایش حقوق ، وام ، دفترچه ببمه، ودیگر خدمات حمایتی، این به دور از عدالت و انصاف میباشد کارمندی که نمیداند جنگ چه بوده وجبهه کجا بوده از مزایای منطقه جنگی استفاده کند، ولی خود رزمنده که درگیر جبهه و جنگ بوده وبادل و جان و خالصانه با بعثی های مزدور، و ضد انقلاب تا پای جان و شهادت مبارزه نمودن، مزایای منطقه جنگی شامل رزمند ه نمیشود. خدا را درنظر داشته باشیم، که روزی باید جوابگوی ابن همه بی عدالتی باشیم، .چرا که قشر رزمنده در هنه حال اماده جان فشانی هستند که شما مسئولین راحت به مشکلات زندگی خود برسین. ؟ با تشکر