صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۱:۱۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 28
کد خبر: ۲۳۴۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حذف استقلال از آسیا/ کابوس استقلال کامل شد

تیم استقلال به دنبال عدم پرداخت بدهی ها و صورت های مالی از آسیا حذف می شود. زمزمه هایی درباره حذف پرسپولیس از آسیا نیز به گوش می رسد.

 به گزارش راهبرد معاصر، حذف استقلال از آسیا خبری بود که طی دو هفته گذشته در فضای مجازی و رسانه ها زمزمه آن شنیده می‌ شد. یکی از علل این اتفاق عدم تسویه بدهی‌ ها است و یک علت اصلی‌ تر صورت‌ های مالی تایید نشده و مشکل‌دار. اکنون خبری منتشر شده که بر اساس آن روز یکشنبه یعنی 48 ساعت دیگر استقلال حذف خواهد شد.

 

طی هفته گذشته هم خبر احضار فتحی، مباشری و خانم خلیلی ذی حساب باشگاه استقلال به وزرات ورزش به گوش می‌رسید. حال باید دید این بحران مرتفع شده و یا می‌شود یا نه.

 

سه فصل قبل هم به گفته مازیار ناظمی در پی سفر سلطانی‌فر به مالزی و دیدار او با شیخ سلمان جلوی حذف آبی‌ها از آسیا گرفته شده بود. آیا تا دو روز دیگر بحران مرتفع می‌شود یا اینکه تراکتور جایگزین آبی‌ها خواهد شد. باید دید واکنش‌ها به این خبر جنجالی چه خواهد بود.

 

واکنش به حذف استقلال از آسیا

علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال در صفحه شخصی خود نوشت: «امکان نداره بتوانند استقلال را به تنهایی از آسیا حذف کنند. من بهتون قول میدم اگه تخلفی هست برای هردوتاست نه تنها استقلال.»


به نظر می‌رسد منظور علی خطیر از تیم دیگری که همراه با استقلال احتمال حذفش از لیگ قهرمانان می‌رود، پرسپولیس است و اگر این حرف درست باشد یعنی حذف پرسپولیس از اسیا!

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رامین
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
سلام ،خواستم جواب این آقای بی شرفی که خودش رو عبدالواحد کربلایی کاظمینی معرفی کرده بدم بعد دیدم کسی که از اسمش معلومه چکاره اس و ومحصول بازار مشترک کربلا وکاظمین و احتمالا چند شهر کشور دیگه اس و معلوم نیست بجای گشتن دنبال اصل خانوادگیه خودش چرا دنبال خوشحالی از فروپاشیه ی یه ملته ، سکوت بهترین تو پوزیه
عبدالواحد کربلایی کاظمینی
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
خدارو شکر شاید فوتبال زمینه ساز فروپاشی حکومت بی مایگان و دیوثان سیاسی و جاکشان مذهبی رو فراهم بیاره