صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 10
کد خبر: ۲۳۵۳
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

پاسخ بانک آینده درباره شایعه ورشکستگی

اخیراً شایعاتی مبنی بر ورشکستگی بانک آینده در بین مردم دهان به دهان شد که امروز این بانک در پاسخ این شایعات اعلام کرد:این شایعات حقیقت ندارد و تضعیف بانک‌ها؛ هدف شایعه‌پردازان است.

به گزارش راهبرد معاصر ؛ بانک آینده به‌عنوان یک بانک خصوصی ایرانی، در طول پنج سال گذشته، همواره با اتکا و اعتماد به ذی‌نفعان، به ویژه مشتریان و دانش و تجربه مدیران و کارکنان خود، توانسته است؛ علاوه بر کسب افتخارات ملی، نظیر: رتبه دهم از نظر فروش در میان ۵۰۰ شرکت برتر، کسب عنوان شرکت پیشرو در اقتصاد ملی در دو سال پیاپی، نام و اعتباری شایسته در کشور و مجامع بین‌المللی کسب نماید. که از آن جمله می‌توان به: کسب عنوان بانک سال ایران در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی توسط نشریه معتبر بَنکِر، بانک تحول‌ساز خاورمیانه در سال ۲۰۱۷ میلادی و بانک برتر سال ۲۰۱۸ میلادی از طرف مؤسسه وزین یورومانی، و سودآورترین و پربازده‌ترین بانک در اقتصاد ایران اشاره کرد.

 در همین چارچوب، ارزش‌آفرینی و مشتری محوری، گسترش شعب در سراسر کشور، ارائه خدمات بانکداری نوین و روزآمد به مشتریان و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سودآور و اشتغال‌زا و عمل به مسئولیت اجتماعی نظیر: احداث ۱۰ مدرسه در مناطق کم برخوردار، ۲۵ خانه بهداشت در مناطق زلزله‌زده غرب کشور، توزیع بیش از چند میلیون بسته لوازم‌التحریر، در اقصی نقاط کشور همواره سرلوحه راهبردها و اقدامات بانک آینده در پنج سال گذشته بوده است.

از آن جایی که بانک ها در نظام اقتصادی کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ در زمان هجمه بیگانگان به ساختارهای اقتصادی کشور، بیشتر مورد هدف قرار می‌گیرند. چنان‌چه در روزهای اخیر، شاهد ادعاهای واهی و بی‌اساس از طرف رسانه‌ای معلوم الحال و به تبع بازنشر آن در شبکه‌های اجتماعی درخصوص عملکرد بانک بوده‌ایم.

مدعیان و شایعه‌پراکنان این روزها، همان‌هایی هستند که در طول یک سال گذشته در جنگ اقتصادی، ابزار عملیات روانی شده‌اند، آنها مدتی نظام ارزی و اقتصادی کشور و زمانی بازار محصولات و مایحتاج مورد نیاز مردم را مختل کردند و امروز نیز نام و اعتبار بانک‌ها و کارآفرینان را مورد حمله قرار می‌دهند.

بانک آینده، انتساب هرگونه طرح ادعای واهی به این بانک که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است را قویاً مردود دانسته و از مشتریان فهیم، فرهیخته و وفادار خود دعوت می‌کند؛ هرگونه اخبار مربوط به بانک را از رسانه اختصاصی و کانال‌های ارتباطی بانک و یا رسانه‌های معتبر داخلی و مراجع رسمی کشور دریافت کنند.

ضمناً، شعب بانک آینده در سراسر کشور و مرکز ارتباط بانک آینده با شماره تماس ۲۷۶۶۳۲۰۰- ۰۲۱ آمادگی کامل جهت پاسخگوئی به سئوالات مشتریان و رفع ابهام و شبهه‌های احتمالی را دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشاد
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
سلام
بانک آینده بهترین بانک در ایران است اونهایی که شایعه درست میکنن.
تا چشمتون قلوپی بزنه بیرون آینده نمرش 20
جمشیدی
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
علت اصلی طراحی این شایعه تبلیقات فراوان بانک آینده در تلویزیون ایران است
شادی
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
باز هم عیدی و پاداش آخر سال و شایعه پراکنی بانکهای دولتی علیه بانکهای خصوصی! مهم هم نیست چقدر اعصاب مردم به هم میریزه بانک آینده مثل همیشه قدرتمند
محمدی
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
من حساب دارم .تو اینده.مشکلی هم ندارم
دانشپور
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
بانک اینده یکی از بهترین وقویترین بانکهای ایران است و اینگونه شایعات مسخره و بی اساس است و ضمنا بانک مرکزی سپرده بانکها وموسسات مجوز دار را ضمانت کرده و هیچ گونه مشکلی بابت بازپرداخت سپرده ها نیست.
دانشپور
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
بانک اینده یکی از بهترین وقویترین بانکهای ایران است و اینگونه شایعات مسخره و بی اساس است و ضمنا بانک مرکزی سپرده بانکها وموسسات مجوز دار را ضمانت کرده و هیچ گونه مشکلی بابت بازپرداخت سپرده ها نیست.
ش.ع
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
سلام.من از زمانی ک بانک آینده موسسه بود حساب داشتم یعنی از مشتریان قدیمی این بانک هستم.وتا حالا به هیچ مشکلی بر خوردم.
پاسخ ها
ناشناس
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
اگه بانک ورشکسته بشه که شما ذره ذره به مشکل نمی خورید که متوجه بشید یهو میرید دم بانک میبیند جمع شده رفته
مرادی
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
این بانک جز بهترین بانک هایت خاورمیانه است ولی توطئه دشمنان ملت ایران است که شایعه پراکنی میکنند . من و خانواده‌ام​ در این بانک بیش از ۱۰ سپرده داریم ، و همچنان اعتماد دارم و به این سخن پراکنی ها هم گوش نمی‌کنم . و انتظار دارم از مردم عزیز می‌خواهم که به شایعه پراکنی گوش ندهند. مرادی از همدان
حسین
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
ولی پرداخت سود ۲۳درصدی روز شمار نشانه ورشکستگی نیست؟
پاسخ ها
فرهاد
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
ما روز شمار 23سود نمیدیم آقا
سالار
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
هر کس به نفع مردم کار کنه براش حرف درمیارن می خواد بانک باشه می خواد فرد باشه به نظر من بانک آینده خیلی هم سالمه و خیلی هم خدمتگزار مردم برای همین بعضیا چشم دیدنشو ندارن
ناشناس
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
این شایعات را رقبای بانک پخش میکنند برای شکست بانک مردم فریب این حرفا رو نخورید من خودم سپرده دارم وخیلی هم از این بانک راضیم..
دانیار
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
بعضی از دلآران اقتصادی کشور دوست ندارن پیشرفت بعضی را ببینند ودنبال ضربه زدن به بعضیها که دلسوزان دارن کار میکنند خدا به راه راست هدایتشان کند
حسین نصیری
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
من خودم تو بانک آینده سپره دارم بانک آینده قوی ودقیق ادامه داده و انشاالله ادامه میده
ناشناس
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
ورشکستگی بانک آینده درسته با سودهای بلا مردم را فریب میدن وشما نمیدونید چه بریز وبپاشی در این بانک باپول مردم انجام میشه
پاسخ ها
ناشناس
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
كذب محض