صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۰۳
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 13
کد خبر: ۲۳۵۷۹۵

بادامچیان: نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول ایجاد کنند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه مجلس دوازدهم با یک امر مهم و آن مسأله تحول و تکامل همراه است، گفت: نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول ایجاد کنند.

به گزارش راهبرد معاصر؛  اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی امروز(شنبه) در حاشیه نشست وحدت برای تحول که با حضور فعالان سیاسی و تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم در مجتمع آدینه برگزار شد، با بیان اینکه مجلس دوازدهم با یک امر مهم و آن مسأله تحول و تکامل همراه است، گفت: نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول ایجاد کنند.


وی با بیان اینکه تحول با ترمیم، اصلاح و قدری جابجا کردن، متفاوت است، تأکید کرد: تحول یعنی از این حالت به حالت دیگر درآمدن.


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، بیان کرد: ما در گام نخست، زیرسازی‌های انقلاب‌مان را انجام دادیم. امروز ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و آمریکا در مسأله تهاجم به ایران عنوان می‌کند که ایران قدرتمند است و ما با این کشور وارد جنگ نمی‌شویم.


بادامچیان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هم‌اکنون در حال انحلال است، افزود: رژیم صهیونیستی، دیوانه‌وار کنسولگری ما را مورد حمله قرار می‌دهد و پس از این حمله، درون رژیم صهیونیستی اضطراب ایجاد شده است، به‌خصوص با صحبت‌های سید حسن نصرالله که خیلی واضح اعلام کرد که ایران به این حمله پاسخ می‌دهد./ فارس

نظر شما