صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 30
کد خبر: ۲۳۶۰۴

اپل هشدار داد

اپل به دارندگان گوشی‌های ۲۰۱۹ این شرکت هشدار داده است که از نمایشگر‌های متفرقه روی گوشی‌های خود استفاده نکنند.

به گزارش راهبرد معاصر؛  اپل صفحه جدیدی در سایت خود اضافه کرده است که برای ارائه خدمات به مشتریان خود است و تأکید کرده است که در صورت شکسته شدن یا ترک خوردن صفحه نمایش گوشی‌های آیفون دارندگان این گوشی‌ها نباید از نمایشگرهای متفرقه استفاده کنند. این بدان معنا است که گوشی اپل هر شخصی نیاز به عوض کردن نمایشگر خود دارند باید به یکی از کارخانه‌های اپل، مراکز خدمات آیفون و یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند که از قطعات اصلی ساخت شرکت اپل استفاده می‌کنند.

 

این شرکت بزرگ آمریکایی متذکر شده است که قطعات ساخت خود این شرکت آزمایش شده‌اند تا استانداردهای مورد نیاز برای عملکرد و کیفیت گوشی‌های اپل را داشته باشند. اپل اشاره کرده است که قابلیت‌های روی صفحه نمایش‌های گوشی‌های آیفون شامل مالتی‌تاچ، روشنایی بالا، نمایش دقیق رنگ‌ها، وایت بالانس و عملکرد با قابلیت‌هایی مانند تناژ صحیح رنگ و تاچ هپتیک است. نمایشگرهای اپل ساخت شرکت‌های شخض ثالث چنین قابلیت‌ها و توانایی‌هایی را در اختیار کاربران قرار نخواهد داد. علاوه بر این، برای ترساندن افرادی که برای کمتر هزینه کردن و راحتی کار خود، از نمایشگرهای ساخت شرکت‌های شخص ثالث استفاده می‌کنند، اپل اعلام کرده است که جایگزینی اینگونه نمایشگرها توسط تکنسین‌های تأیید نشده توسط اپل، باعث درست کار نگذاشتن صفحه نمایش و مشکلات بعدی خواهد شد. مشکلات دیگر از جمله عدم موفقیت در بستن صفحه نمایش مانند جا گذاشتن پیچ‌ها و خم شدن برخی قسمت‌ها باعث داغ شدن زیاد گوشی یا خراب شدن باتری دستگاه خواهد شد.

 

اگر این مشکلات برای ترساندن مشتریان گوشی‌های جدید آیفون کافی نبود، اپل همچنان به اعلام برخی مشکلات پس از نصب یک نمایشگر متفرقه روی گوشی اپل توسط یک تکنسین ناوارد ادامه داده است. مشکلات مالتی تاچ می‌تواند شامل عمل نکردن قسمت‌هایی از نمایشگر شود. یا زمانی که یک کاربر در حال صحبت کردن با گوشی خود است، یک لمس صورت گیرد و باعث ایجاد مشکل در مکالمه شود. یکی دیگر از اینگونه مشکلات هم می‌تواند مشکلاتی در روشنایی و نمایش رنگ‌ها باشد و این مشکل باعث کمتر شدن نور صفحه نمایش یا نشان دادن رنگ‌های اشتباه شود. در مورد مشکل آخر می‌توان گفت که افت میزان باتری می‌تواند باعث کمتر شدن میزان روشنایی صفحه نمایش شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: