صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 30
کد خبر: ۲۳۶۵۵

عکس پردردسری که باعث محرومیت شجاع شد!

احکام عجیب این مدت کمیته انضباطی و کمیته اخلاق، چالش‌های زیادی را در ادامه لیگ به وجود خواهد آورد.
 
 
 
 
 
 

به گزارش راهبرد معاصر؛ شجاع خلیل‌زاده یکی از محرومان احکام سنگین دربی است. بازیکنی که به خاطر هیس نشان دادن به داور بازی دو جلسه نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.

 

این صحنه‌ای است که بر اساس حکم کمیته انضباطی مدافع پرسپولیس به خاطر آن با محرومیت مواجه شده است. البته شجاع گویا پیش از اعلام این حکم هم در جریان بود که برخوردی که با موعود بنیادی‌فر داشته می‌تواند برایش دردسرساز شود و به همین دلیل در فضای مجازی تلاش زیادی کرد تا بگوید که این حرکت او هیس نیست و فقط یک خطای دید بوده است! اگرچه عکسی که دیده می‌شود نیازی به توضیح و تفسیر ندارد و به خوبی مشخص است که چه چیزی را نشان می‌دهد اما نکته عجیب این است که سابقه نداشته بازیکنی به خاطر هیس نشان دادن به داور با محرومیت دوجلسه‌ای مواجه شود.

 

احکام عجیب این مدت که شامل بعضی از موارد دربی و قبل از آن سعید آقایی بازیکن سپاهان و حکم شبانه بیرانوند می‌شود می‌تواند چالش‌های زیادی را برای کمیته انضباطی و کمیته اخلاق در ادامه مسیر به وجود بیاورد. در حال حاضر ۵هفته بیشتر از لیگ نگذشته است و جنجال‌ها و حساسیت‌های زیادی در راه است که مشخص نیست کمیته انضباطی می‌خواهد چطور آنها را کنترل کند.

 

 
 
نظر شما