صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 01
کد خبر: ۲۳۷۴۱
فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

گزینه سایه جنگ بی‌خاصیت شده/ دشمن در مقابله با ما بزند یا نزند مغلوب و بازنده است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه دشمن در اجرای عملیات علیه ما بزند یا نزند مغلوب و بازنده است، گفت: امروز دشمن در صورتی که دست به اجرای عملیاتی علیه پهپادهای ما بزند حتی اگر موفق هم بشود مجبور است موشک پدافندی ۵ میلیون دلاری را خرج پهپاد فوق‌پیشرفته ۲۵ هزار دلاری ما بکند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه در تبیین توانمندی ها و قابلیت های منحصر بفرد و بومی این نیرو که مزیت های ویژه ای برای مقابله با تهدیدات دشمنان ایجاد کرده است، اظهار داشت: به برکت اجرای دقیق تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و استفاده گسترده از جوانان نخبه، شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های کشور توانسته ایم موشک های زمین به زمین،موشک‌های ضد ناو، پهپادها، رادارها و سامانه‌های جنگ الکترونیک را از ایده تا محصول کاملاً ایرانی تولید کنیم.

 

وی در ادامه تاکید کرد: امروز علاوه بر پایگاه‌های کشورهای فرامنطقه‌ای، ناوهای آن‌ها در دریا را تا 2 هزار کیلومتری بی‌خاصیت کرده‌ایم.

 

سردار حاجی زاده با بیان اینکه امروز موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است، گفت: با دستیابی به فن آوری های نوین موازنه اقتصاد دفاعی نیز تغییر کرده است.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تصریح کرد: امروز دشمن در صورتی که دست به اجرای عملیاتی علیه پهپادهای ما بزند حتی اگر موفق هم بشود مجبور است موشک پدافندی ۵ میلیون دلاری را خرج پهپاد فوق پیشرفته ۲۵ هزار دلاری ما بکند؛ بزند یا نزند آنها مغلوب و بازنده این مواجهه هستند.

منبع: فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: