صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 13
کد خبر: ۲۴۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

تمجید کولاکوویچ بعد از باخت والیبال ایران مقابل ژاپن

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از باخت مقابل ژاپن، به تمجید از بازی امروز این تیم پرداخت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از باخت سه بر یک مقابل ژاپن در جام‌جهانی ۲۰۱۹، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ابتدا این برد فوق‌العاده را به تیم ملی ژاپن تبریک می‌گویم، شرایطی که امروز ژاپن از خود به ما نشان داد، واقعا یک تیم والیبال فوق‌العاده بود.

 

او افزود: ما شاید شروع خوبی نداشتیم و نهایتا ست دوم را بردیم، اما واقعا والیبالی که امروز ژاپن ارائه کرد فوق‌العاده بود. آن‌ها در سرویس، حمله، دریافت و دفاع بی نقص بودند و به برد دست یافتند.

 

کولاکوویچ ادامه داد: من از سال ۲۰۰۳ مربیگری در تیم‌های ملی را آغاز کرده‌ام و با تیم‌های مختلفی مقابل ژاپن بازی کرده‌ام، اما هیچگاه ژاپن را مثل بازی امروز ندیده بودم. این عملکرد از ژاپن غیر قابل باور است.

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: جا دارد بار دیگر این برد را به ژاپن تبریک بگویم، من نمی‌توانم از این باخت متاسف و پشیمان باشم چون ژاپن امروز واقعا یک والیبال زیبا و فوق‌العاده را به ما نشان داد.

 

منبع:ایسنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ارش
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
خخخخ. این اقا قبل شروع جام جهانی گفت که تیم انگیزه و امادگی کافی نداره برا مسابقات و با ترکیب اصلی رفت، همین باعث افت روحی تیم شد که اگه باختیم مشکلی نیست.. الانم که به ژاپن باختیم میگوید ما خوب بازی کردیم و نباید حسرت بخوریم.. فردا پس فردا با این مربی اگه حتی نتونیم تو اسیا قهرمان بشیم باید همچنان بخودمون ببالیم حتی اگه جزو سه تیم برتر اسیا هم نباشیم باید به خودمون ببالیم.... واقعا احسنت به این مربی و فدراسیون والیبال