صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۳۵
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 15
کد خبر: ۲۵۰۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

زمان پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان مشخص شد

ثبت نام وام 20 میلیون تومانی ازدواج برای 1500 نفر از فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از امروز اغاز شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام مرحله دوم وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای آن دسته از افرادی که عقد آن ها در سال 97 یا در سه ماهه نخست سال 98 ثبت شده باشد، از امروز و همزمان با میلاد مسعود امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آغاز شده و تا ساعت 24 روز پنجشنبه 3 مردادماه 98 در سایت صندوق به نشانی cspf.ir ادامه خواهد داشت.

 

جعفر داداشی در این باره اظهار کرد: وام ازدواج مرحله دوم فرزندان بازنشستگان این صندوق که ثبت نام اینترنتی آن تیرماه امسال انجام شده بود، در مرحله تامین اعتبار است.

 

وی افزود: همچنین بررسی اسناد ارسالی از سوی متقاضیان در مدیریت‌های استانی صندوق بازنشستگی در حال انجام است و پس از تامین اعتبار، آبان ماه جاری به حساب ۱۵۰۰ نفر از بازنشستگان که شرایط لازم را احراز کنند، واریز خواهد شد.

 

به گفته داداشی، وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان صرفا به ۱۵۰۰ نفر از افرادی که در سامانه اینترنتی وام ازدواج در سایت صندوق بازنشستگی کشوری در تیرماه امسال ثبت نام کرده بودند و واجد شرایط لازم هستند و اولویت بندی شده‌اند تعلق خواهد گرفت. پس از پرداخت مبلغ وام، نتایج آن در سامانه مربوطه قابل مشاهده خواهد بود.

 

گفتنی است، متقاضیانی که در دور قبل ثبت نام کرده اند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

 

پرداخت اقساط این وام، 60 ماهه با کارمزد ساليانه 8 درصد است و مبلغ اقساط (اصل +کارمزد) ماهیانه 4 میلیون ریال خواهد بود که از حقوق فرد متقاضی کسر می شود. همچنین پس از اتمام مهلت ثبت نام، ميزان حقوق بازنشسته مورد بررسی قرارگرفته و اولويت بندی بر اساس کمترین ميزان حقوق دریافتی بازنشستگی انجام و اسامی 1500 نفر وام گیرنده در سایت صندوق بازنشستگی کشوری قابل دسترس خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد عبادی ابر
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
با سلام اگر عنایت فرمایید یک وام بیش از ۳۰ میلیون تومانی لطف کنید شاید بتوانم پسرم را داماد کنم. از همکاری حضرات عالی صمیمانه سپاسگذارم.