صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 19
کد خبر: ۲۵۳۶۰

ازدحام در مسیرهای منتهی به مهران

مسئولین راهنمایی و رانندگی از ازدحام نسبتا وسیع در مسیرهای منتهی به مهران خبر داده و از شهروندان خواستند از تردد غیر ضروری در این مسیر بپرهیزند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار حسین اشتری روز شنبه همزمان با اربعین حسینی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون موج پایانی بازگشت زائران به کشور افزایش یافته و طی دو روز آینده این روند کامل و همه زائران به سلامت به وطن باز می گردنند.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۵۷ درصد تردد زائران از مرز مهران صورت گرفته است، افزود: مرزهای کشور از امنیت و نظم خوبی برخوردار و کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین به بهترین شکل در حال انجام است.

 

فرمانده ناجا با اشاره به همکاری خوب مردم با پلیس و سایر دستگاه‌های اجرایی یادآور شد: تمام مجموعه‌ پلیس در مرزها مستقر و تا پایان کامل عملیات بازگشت زائران به کشور آماده خدمات رسانی هستند.

 

همزمان رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به ازدحام مسیرهای منتهی به مهران گفت: شهروندان ایلامی با توجه به اینکه حجم ترافیک برگشت زائران از سمت مهران زیاد است به منظور سهولت و تسریع در تردد خودروهای زائران، از تردد غیرضروری در مسیرهای منتهی به مهران خودداری کنند.

 

سرهنگ رضا همتی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد اربعین، مسیر ایلام به مهران تا اطلاع بعدی یک طرفه شده است و مسیر جایگزین جاده ملکشاهی است، از عموم مردم خواست: از سفرهای غیرضروری در مسیرهای ایلام - مهران و مهران - ملکشاهی - ایلام اجتناب کنند.

 

وی همچنین از مردم مستقر در صالح‌آباد و مسیر عبور خودروهای زائران خواست: برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای ضمن رعایت مقررات رانندگی با نیروهای پلیس راه همکاری کنند.

 

ترافیک در محور مهران به ایلام پرحجم، ولی روان است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محور مهران به ایلام محدود تونل راه کربلا پرحجم و سنگین؛ اما روان است.

 

سرهنگ نادر رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به حجم ترافیک در محورهای مهران به ایلام ، تردد در محور صالح آباد در این حوزه استحفاظی یک طرفه است و محور جایگزین محور ایلام- ملکشاهی- مهران خواهد بود.

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی و حجم تردد زائران اربعین در مرزهای کشور افزود: محور ایلام - سرابله محدوده تونل آزادی حجم تردد سنگین است ولی با مدیریت همکاران پلیس راهور این محورهای پرحجم در حال کنترل است. محور مهران-دهلران و دهلران-اندیمشک از تردد وسایط نقلیه قابل ملاحظه ای برخوردار بوده ولی عبور و مرور روان گزارش می شود.

 

سرهنگ رحمانی افزود: محور شلمچه-خرمشهر در استان خوزستان ترافیک در محدوده یادمان شهدا نیمه سنگین گزارش شده و در این حوزه محورهای چذابه-بستان-سوسنگرد و حمیدیه ترافیک پرحجم؛ اما روانی را داریم.

 

وی در خصوص وضعیت ترافیک در استان کرمانشاه اظهارداشت: در استان کرمانشاه محور حمیل-پل سیمره،‌ قصرشیرین-سرپل ذهان به اسلام آباد و در محور کرمانشاه-همدان و  محور سرآبله-کرمانشاه ،در تمام این محورها تردد وسایط نقلیه پرحجم ولی روان است و تا این لحظه مشکل خاصی در این مسیرها گزارش نشده است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا نسبت به وضعیت تردد در محورهای شمال کشور در منتهی به تهران و دیگر نقاط گفت: در این مسیرها ترافیک و مشکل خاصی مشاهده نمی شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: