صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۴۹
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 13
کد خبر: ۲۵۸۲

قیمت دلار در 23 دی 1397+نرخ انواع ارز

قیمت دلار در 23 دی 1397 در صرافی ها و بازار آزاد ۱۱ هزار و ششصد تومان تعیین شده است.

به گزارش راهبرد معاصر ؛  دلار در صرافی‌های بانک‌های امروز با افزایش قیمت ۵۰۰ تومانی نسبت به دیروز، ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است.

صرافی ملی قیمت فروش دلار را برای امروز یک‌شنبه، ۲۳ دی‌ماه با افزایش پانصد تومانی نسبت به نرخ پایانی روز گذشته‏، ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده است.

امروز صرافی‌ها دلار را با قیمت ۱۱ هزار و پانصد تومان خریداری می‌کنند.

همچنین امروز قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت خرید آن نیز ۱۳۰۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

اما قیمت ارز مبادله‌ای بانک مرکزی در جریان قیمت‌گذاری ۳۹ ارز دولتی موجود در معاملات امروز یکشنبه ۲۳ دی‌ماه نرخ دلار آمریکا و سایر ارز‌های دیگر ثابت ماند و نسبت به دیروز هیچ‌گونه تغییر قیمتی اتفاق نیافتاد.

به این ترتیب بر اساس آمار بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا در بازار امروز (یکشنبه، ۲۳ دی‌ماه) بدون تغییر نسبت به هفته گذشته ۴۲۰۰۰ ریال رقم خورد.

همچنین هر پوند انگلیس با حفظ ارزش خود نسبت به روز گذشته، ۵۳ هزار و ۹۲۹ ریال و هر یورو نیز در مدت مشابه ۴۸ هزار و ۱۶۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۸ هزار و ۱۶۰ ریال، درهم امارات ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال و پوند انگلیس ۵۳ هزار و ۹۲۹ ریال قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت، ارز دولتی نیز فروخته می‌شود.

نظر شما