صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 23
کد خبر: ۲۵۸۴۰

کامیونی مملو از اجساد در شرق انگلستان کشف شد

پلیس انگلستان از کشف کامیونی در شرق این کشور خبر داده که در کانتینر آن ۳۹ جسد یافت  شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پلیس در جنوب شرق بریتانیا روز چهارشنبه از کشف ۳۹ جسد در داخل یک کامیون خبر داد. گمان می‌رود این کامیون از بلغارستان آمده باشد.

 

این کامیون که گفته می‌شود روز شنبه وارد بریتانیا شده‌است توسط مسئولان یک آمبولانس در پارک صنعتی واترگلید شهر گریس، در منطقه اسکس، پیدا شد.

 

هویت درگذشتگان در محفظه این کامیون هنوز مشخص نیست اما گزارش‌ها حاکی است ۳۹ نفر از آنها بزرگسال و یک نفر نیز نوجوان بوده است.

 

مقام‌های بریتانیایی می‌گویند که روند تشخیص هویت فوت‌شدگان آغاز شده است.

 

یک مرد ۲۵ ساله از ایرلند شمالی به ظن قتل این افراد بازداشت شده است. رییس پلیس اسکس همچنین از نگهداری راننده این کامیون و ادامه تحقیقات درباره حادثه خبر داده است.

 

همزمان بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا، در توییتر خود ضمن ابراز همدردی با بستگان کشته‌شدگان گفته که از این حادثه «وحشت‌زده» است و گزارش‌ها درباره آن را دنبال می‌کند.

پریتی پاتل، وزیر کشور بریتانیا گفته است که "از این واقعه غم انگیز "شوکه و ناراحت شده است."

 

جکی دویل پرایس، نماینده تاروک (در اسکس) در مجلس بریتانیا هم به این خبر واکنش نشان داده و گفته است قاچاق انسان کار خطرناک و ناپسندیده‌ای است و ابراز امیدواری کرده که پلیس "این قاتلان را به عدالت برساند."

 

در ژوئن سال ۲۰۰۰، اجساد ۵۸ مهاجر چینی در پشت یک کامیون در دوور پیدا شد. یک راننده کامیون هلندی سال بعد به جرم قتل آنها زندانی شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: