صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 14
کد خبر: ۲۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

عزت الله ضرغامی اجباراً محل کار خود را ترک خواهد کرد؟

جنبش عدالتخواه دانشجویی نسبت به استقرار دفاتر کار احمدی نژاد و عزت الله ضرغامی در اماکن بنیاد مستضعفان واکنش نشان داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ متن این نامه به شرح زیر است:
ریاست محترم بنیاد مستضعفان
جناب آقای سعیدی کیا
سلام علیکم


پیگیری‌های جنبش عدالتخواه دانشجویی حاکی از این است که اماکنی از طرف بنیاد مستضعفان تحت عنوان دفتر کار در اختیار آقایان محمود احمدی نژاد (رئیس جمهور محترم سابق) و عزت الله ضرغامی (رئیس محترم اسبق صدا و سیما) در منطقه ولنجک و پاستور قرار گرفته است؛ لذا با عنایت به رسالت مقدس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبنی بر «صرف اموال منقول و غیرمنقول مصادره‌ای از رژیم سابق به نفع مستمندان، کارگران و کارمندان ضعیف» لطفا پاسخ دهید که ساکنین نامبرده، شامل کدامیک از سه دسته فوق بوده و براساس کدام منطق از این امتیاز بهره می‌برند؟



امید است جهت شفافیت موضوع، توضیح مستدل و مستندی را پیرامون این واگذاری ارائه فرمایید. در غیر این صورت، هر چه سریع‌تر نسبت به تخلیه و بازگشت این املاک به بیت المال اقدام شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
به آقایان جنبش عدالتخواه دانشجویی باید گفت دیر از خواب بیدار شده اید .این یکی بذارید اقلا" دکتر برای ملت ایران وجه مفیدی دارد .بروید پیگیر هزاران ثروت بیت المال باشید که در ایادی اجنبی صرف کسانی میشود که ذره ای به درد این ملت نمی خورند .فرض کنید این دفتر هم ذره ای از صدقه بیت المال است . لقمه های بزرگ را پیگیری کنید اگر جراتش دارید ؟شاید هم از سوی خط مقابل احمدی نژاد وضرغامی تحریک شده اید !دانشجو نباید تحریک احساسات وقربانی طیف خاصی بشود ..