صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 03
کد خبر: ۲۶۷۵۱

بیعت تروریست های بین المللی با القریشی

شماری از جریان تکفیری-تروریستی در اقصی نقاط جهان با سرکرده جدید داعش بیعت نمودند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه اعماق وابسته به داعش هفته پیش ضمن تایید خبر مرگ ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه از انتخاب جانشینش خبر داد. پس از کشته شدن المهاجر که به‌عنوان یکی از پرشانس‌ترین جانشین‌های البغدادی مطرح بود، داعشی‌ها ابوابراهیم الهاشمی‌القریشی را به‌عنوان خلیفه جدید خود برگزیده‌اند.

 

تقریبا هیچ‌کس اطلاعات خاصی در مورد القریشی ندارد و حتی کسی نمی‌داند اسم واقعی وی چیست و تحلیلگران ضدتروریسم از روز پنج‌شنبه تلاش‌های خود را برای شناسایی وی آغاز کرده‌اند.

 

در جدیدترین رخداد پیرامون سرکرده جدید داعش، شبه‌ نظامیان وابسته به گروهک تروریستی در مصر و بنگلادش با سرکرده جدید این گروه تکفیری که جایگزین «ابوبکر البغدادی» شده است، بیعت کردند.

 

به گزارش آسوشیتدپرس، صفحه داعش در شبکه‌های اجتماعی روز شنبه تصاویری از چند شبه‌نظامی بنگلادشی منتشر کرد که صورت خود را پوشانده و زیر یک پرچم سیاه ایستاده بودند.

 

این افراد بیعت خود را با «ابوابراهیم الهاشمی القریشی» سرکرده جدید داعش اعلام کردند.همچنین تصاویر دیگری منتشر شده که شبه‌نظامیان داعشی در استان سیناء مصر را نشان می‌دهد و آنها نیز با سرکرده جدید داعش بیعت کردند.

 

یکشنبه هفته گذشته آمریکایی‌ها اعلام کردند که در حمله آنها به روستایی در نزدیکی ادلب سوریه البغدادی را کشته‌اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: