صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 05
کد خبر: ۲۶۹۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

رئیس‌جمهور در مورد طرح رتبه‌بندی معلمان پاسخ نمی دهد

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ملت هرچه از رئیس‌جمهور می‌پرسند چه زمانی طرح رتبه‌بندی معلمان به مجلس خواهد آمد و اجریی خواهد شد، پاسخی از سوی او داده نمی‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را به تأخیر می‌اندازد، اظهار کرد: بارها از آقای رئیس‌ جمهور پرسیدیم که چرا این طرح را به مجلس ارائه نمی‌دهد ، اما او پاسخ درستی به ما نمی‌دهند؛ لذا از رسانه‌ها انتظار می‌رود از آقای رئیس جمهور مطالبه کنند تا هرچه سریع‌تر این طرح به مجلس آورده شود.

 

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان به صورت جدی موافق طرح رتبه‌بندی معلمان هستند و برای ارتقای معیشت معلمان هرکاری را انجام می‌دهد.

 

 

سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با طرح رتبه‌بندی معلمان، انگیزه معلمان افزایش می‌یابد و حق آنهاست همانند اساتید دانشگاه‌ها در قبال خدماتی که ارائه می‌دهند، ارتقا یابند یا دستمزد بیشتری دریافت کنند.

 

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از معلمان به خاطر اینکه مدارک تحصیلی دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری برای آنها لحاظ نمی‌شود، به همان مدارک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی بسنده می‌کنند و دیگر به دنبال ادامه تحصیل و علم‌اندوزی نمی‌روند و حتی برخی از معلمان انگیزه خود را در ارتقای سطح و مهارتشان از دست داده‌اند و دچار روزمرگی و دلسردی شده‌اند.

 

سلیمی بیان کرد: متأسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم به جای اینکه معیشت معلمان ارتقا یابد، علی‌رغم شعارهای داده شده سطح معیشت معلمان افت داشته است و باید دولت بداند با شعارها و رفتارهای پوپولیستی نمی‌شود مطالبات فرهنگیان آموزش و پرورش را پاسخ داد.

 

وی گفت: در آموزش و پرورش، معلمانی مشغول خدمت هستند که از تخصص و کارایی بسیار بالایی برخورداند و انصاف نیست که حقوق این افراد با معلمانی که فاقد این تخصص و کارایی هستند، برابر باشد و باید هرچه سریع‌تر دولت زمینه ارتقای آنها و بهبود وضعیت معیشتی‌شان را با طرح رتبه‌بندی فراهم سازد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
دشمن داعش
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
آخه مسلمون با 400 و 500 هزار تومانی که رتبه بندی قرار به حق و وق ما اضافه شود!!!! چگونه دریافتیمون به سطح اساتید دانشگاه می رسه!؟ هان!...
ناشناس
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
رئیس جمهور به هیچ سخن حقی پاسخ نمی دهد فقط مدتی روی برجام نافرجام مانور زد
محسن نوروزی
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
باید مجلس اگر راست می گوید با قدرتی که قانون اساسی به انها داده است در برابر دولت اعمال قدرت کند تا حق فرهنگیان نسبت به کارمندان دیگر بیشتر از این ضایع نگردد ... به امید انروز ...باید قوه عدلیه هم پای کار اید تا فرجی گردد ...