صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۰۰
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 08
کد خبر: ۲۷۲۸۹

ترافیک فوق سنگین در شهرهای شرقی تهران

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک فوق سنگین را در شهرهای بومهن، رودهن، گیلاوند را شاهد هستیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی سلیمانی رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی در شهر های عبوری محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک فوق سنگینی را به همراه پس زدگی بار ترافیکی در شهرهای گیلاوند، رودهن و بومهن به سمت تهران شاهد هستیم و متاسفانه هموطنان به یکباره و همزمان در پایان روز تعطیل به بازگشت از سفر اقدام کردند.

 

وی گفت: ترافیک سنگین و پرحجمی هم در محدوده ورامین به قرچک و پاکدشت به سمت تهران گزارش شده و هم وطنان به مرور در حال عبور از این محورها هستند.

 

سلیمانی افزود: خوشبختانه حادثه خاصی در شهرهای شرق استان تهران رخ نداده و عوامل پلیس راهور ناجا در شهرهای شرق استان تهران با آماده باش کامل و با استفاده ۱۰۰ درصدی از امکانات در سطح شهرها حاضر و با رانندگانی که مرتکب تخلفات درون شهری شوند برخورد قاطع قانونی خواهند کرد.

 

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران بیان کرد: مسافرانی از شهرهای بین جاده ای عبور می کنند از عجله و شتاب پرهیز کرده و با آرامش رانندگی کنند و در هنگام تردد توجه کامل را به جلو داشته  و فاصله طولی مناسبی را با خودروهای جلوی داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: رانندگان از انجام هر عملی که باعث عدم توجه و یا کاهش توجهشان به جلو شود پرهیز کنند و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی صفری بدون خطر را سپری کنند.

 

منبع: فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: