صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 09
کد خبر: ۲۷۳۲۵

تهیه کننده سریال مرضیه درگذشت

مجید اوجی تهیه کننده سریال های تلویزیونی باغ سرهنگ، مرضیه، بی قرار، راز پنهان و... شب گذشته پس از ماه ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان درگذشت.

به گزارش راهبرد معاصر؛مجید اوجی، تهیه کننده، مجری طرح و کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «سفر سبز»، سریال تلویزیونی «همسایه ها» و سریال تلویزیونی «توطئه فامیلی» فعالیت داشته است.مجید اوجی تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مجید اوجی می‌توان به فعالیت در سریال سفر سبز، سریال توطئه فامیلی و سریال باغ سرهنگ اشاره کرد.

 

مجید اوجی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1368 در سریال حکایت‌نامه (لطائف المتون) به کارگردانی حمید لبخنده و قاسم شاکری به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سفر سبز، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مجید اوجی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون حبیب دهقان‌نسب، عبدالرضا فیاضی، بهروز مسروری و رضا خندان را تجربه کرد.

 

مجید اوجی در سال 1381 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مجید اوجی در این سال، فعالیت در سریال سفر سبز به کارگردانی محمدحسین لطیفی محسوب می‌شود.

 

مهران مهام (تهیه‌کننده صداوسیما و از دوستان نزدیک مجید اوجی) گفت: مجید اوجی مدتها به دلیل بیماری و سرطان لنف تحت درمان بود و شامگاه جمعه ۱۷ آبان در ساعت ۲۰ بر اثر حمله قلبی درگذشت.

 

وی ادامه داد : هم اکنون در حال نامه‌نگاری و پیگیری امور برای انجام مراسم تشییع و تدفین در قطعه هنرمندان هستیم و به‌زودی زمان تشییع وی اعلام می‌شود.

 

این تهیه کننده تلویزیون با ابراز تاثر از درگذشت اوجی عنوان کرد: مجید اوجی شخصیت والایی داشت و جای وی خالی خواهد ماند. از درگاه خدای متعال برای خانواده این تهیه کننده خوب تلویزیون طلب صبر و شکیبایی دارم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: