صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۲۰
  • سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 30 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 09
کد خبر: ۲۷۳۹۸

کشف 19 تن موادمخدر در غرب تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان با اشاره به اجرای طرح خیبر در شهرستان شهریار گفت: تا این لحظه در غرب استان بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان امروز در خصوص جزئیات طرح خیبر ۱۱ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح‌های خیبر، طرح خیبر ۱۱ در ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد و در راستای اجرای دستور قضایی، این طرح به‌صورت ویژه در شهرستان شهریار به مرحله اجرا درآمد.

 

وی افزود: با توجه به مطالبات مردم به‌ویژه در محدوده مناطق وحیدیه، ویره و نصیرآباد باغستان، از ۳ ماه قبل اقدامات اطلاعاتی و تخصصی انجام‌گرفته بود که در این مرحله منازل و اماکن تهیه و توزیع مواد شناسایی و مورد ضربه قرار گیرد.

 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: خوشبختانه با اقدامات اطلاعاتی مناسب و پشتیبانی جدی و انقلابی دادستان شهریار، در این رابطه بیش از ۲۰۲ نفر از خرده‌فروشان، معتادین و سارقین اموال جهت دریافت مواد مخدر دستگیر شدند و بیش از ۱۰۶ میلیون تومان وجه نقد و بیش از ۳۴ انواع دستگاه نقلیه کشف و توقیف شد.

 

سردار خانچرلی گفت: مقادیر زیادی طلا و جواهرات حاصل از فروش مواد مخدر کشف و ضبط شد و که لازم است از دادستانی و تمام دستگاه تشکر کنم و در این طرح با حکم قضایی تعدادی از اماکن شناسایی‌شده تخریب خواهد شد که در مرحله اول ۴۲ محل شناسایی‌شده دیوارکشی انجام شد و ادارت خدمات رسان نیز در قطع انشعابات همکاری مناسبی داشتند.

 

وی ادامه داد: این طرح استمرار خواهد داشت و در هفته‌های آتی در سایر شهرستان‌های غرب استان و حتی شهرستان شهریار نیز این طرح اجرا و استمرار خواهد داشت و تا این لحظه در غرب استان بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر کشف شد.

 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری‌شده و حدود ۵۲۰۰ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

منبع: فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: