صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۱۳
  • شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
  • Saturday 10 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 09
کد خبر: ۲۷۳۹۹

تصمیمات غلط مسئولین سبب عزادار شدن ملت ایران شد

دکتر ملیحه بنانی حقوقدان و یکی از خیرین کشور در پی درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان در شهرستان میانه و توابع آن پیام تسلیت داده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ متن پیام این خیر محترم بدین شرح است؛ امام صادق(ع) می‌فرماید هیچ مسلمانی حاجتی را برای مسلمانی برنمی‌آورد مگر اینکه خداوند او را ندا دهد؛ ثواب تو به عهده من است و کمتر از بهشت برایت راضی نمی‌شوم.

 

خبر زمین لرزه در شهرستان میانه که موجب عروج ملکوتی و پرواز آسمانی هموطنان اندیشمند و مظلوم که چندی است به جهت تصمیمات غلط و اشتباه مسئولین به جهت تغییر مسیر جاده، هموطنان میانه‌ای ما دریک بن بست قرار داده است سبب عزادار شدن ملت ایران شد و حادثه جان باختن هموطنان عزیزمان در برخی روستاها از جمله ورکنش وجودمان را به درد آورد.

 

تکرار روزهای سخت و سرد آوارگی مردمان روستایی و شهریمان در بم و کرمانشاه دل هموطنان ما را در ایران اسلامی به درد آورده است، ولی یادمان باشد ما مردمانی می‌باشیم که یاور هم در روزهای سخت هستیم‌. این مصیبت هم حکمتی دارد و قطعا مردم شهرستان میانه، ورونکش، وورزقان و ترکمنچای با ایمان به خدا و ائمه اطهار در این امتحان نمره‌ی خوبی خواهند گرفت‌. ما هموطن شما در جای جای ایران کنار شماییم غصه نخورید میانه را هموطنان دوباره می‌سازند و این لحظات و روزها هم می‌گذرد.

 

قطعا مسئولین کشور همگی در تلاش هستند که غم شما را کم کنند. از خداوند منان طلب صبر جمیل برای هموطنان عزیز خودمان در شهرستان میانه و روستاهای ورنکش، وورزقان و ترکمنچای که بیشترین پرواز مسافران آسمانی را داشته آمد خواستارم . ((باشون ساغ لواسون میانا))


بر هر یک از ما وظیفه است که امدادهای خودمان را حتی در حد یک پتو و یک چادر و پوشاک به مناطق مصیبت زده و آسیب دیده ارسال کنیم. ضمن اعلام هرگونه ارسال کمک به هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده از خداوند منان صبر جمیل برای بازماندگان این حادثه اخیر مسئلت داریم.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: