صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۱۸
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 10
کد خبر: ۲۷۴۹۱

نگاهی به تولیدات ایران خودرو در سال ۹۸+ جزئیات

کارنامه تولیدات ایران خودرو در سال 98،تا کنون منتشر شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ درحالیکه ایران خودرو در شهریورماه 98، نتوانسته بود 3 محصول پرفروش خود یعنی تندر90، سوزوکی ویتارا و حتی دانگ فنگ H30 کراس را به تولید برساند، اما آمار جدید تولید مهرماه ایران خودرو نشان می‌دهد که تولید تندر90 -هرچند بصورت محدود- در این شرکت ادامه داشته ولی سوزوکی و دانگ فنگ، همچنان بدون تولید بوده اند.

 

برپایه آمارهای سامانه یاد شده، ایران خودرو در این مدت موفق به تولید ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه پژو، ۲۱ هزار و ۴۶۶ دستگاه سمند، ۱۲۰ دستگاه سوزوکی، سه هزار و ۴۴۷ دستگاه رانا و ۱۵ هزار و ۹۱۳ دستگاه دنا شد.

 

گروه مذکور در هفت ماهه امسال همچنین هزار و ۱۶۲ دستگاه تندر (ال ۹۰)، سه هزار و ۲۸۷ دستگاه هایما، دو هزار و ۱۳۱ دستگاه دانگ فنگ، چهار هزار و ۷۶۱ دستگاه پژو ۲۰۰۸ و هزار و ۴۶۷ دستگاه گروه وانت و سایر محصولات جدید تولید کرد.

 

تولیدات مهرماه ایران خودرو

بر اساس آمارهای سامانه کدال، ایران خودرو در مهر ماه گذشته ۲۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو تولید کرد که بیشترین آنها در گروه پژو و به تعداد ۱۷ هزار و ۶۰۹ دستگاه بود.

 

در مهرماه امسال، ایران خودرو سه هزار و ۴۵۰ دستگاه سمند، ۶۰۹ دستگاه رانا، دو هزار و ۹۸ دستگاه دنا، ۸۱ دستگاه تندر (ال ۹۰)، ۴۲۷ دستگاه هایما، ۱۲۵ دستگاه پژو ۲۰۰۸ و تنها یک دستگاه وانت و سایر محصولات جدید تولید کرد و عدد صفر در مقابل تولید سوزوکی و دانگ فنگ قرار گرفت.

 

 ایران خودرو در نیمه نخست امسال ۱۴۹ هزار و ۸۵۴ دستگاه خودرو تولید کرده بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: